Hoi allemaal,
ik ben natuurlijk niet nieuw bij Ikkeben, maar ik stel me toch nog even kort voor .
Ik ben Jacky, de papa van Gioia die nu iets ouder is dan 1,5 jaar. Ik ben 35 en we wonen in Gouda.
Tot snel,
groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Hoi allemaal,
ik ben natuurlijk niet nieuw bij Ikkeben, maar ik stel me toch nog even kort voor .
Ik ben Jacky, de papa van Gioia die nu iets ouder is dan 1,5 jaar. Ik ben 35 en we wonen in Gouda.
Tot snel,
groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Hoi Jacky,
Ik ken je natuurlijk al inderdaad, maar ik zal me toch ook effe voorstellen verder want dat is er nooit van gekomen verder.
Ikke ben Astrid ( 31j) woon samen met Daan ( 36 j) en samen hebben we 2 super toffe kindjes. Evianne is 2,5 jaar en Jessin 4 maanden. Hahahaha en wij wonen in het super toffe bierdorp Neer in Limburg.

Hoi Jacky
Welkom
Zal me ff kort voorstellen
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van een prachtig ventje die Robin heet
Over een paar dagen, hopen wij onze tweede spruit te verwelkomen
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hoi Jacky,
Ik ben CCM, 32 jaar en heb een jochie van 4,5 jaar, eentje van 2,5 jaar en een meissie van 3 maanden.

Hoi hoi,
Welkom hier
Ik ben nathalie 31 en trotse mama van Demi en Milan, we wonen in brabant
Groetjes Nathalie & Co

hoi jacky, papa van gioia,
welkom hier op onze gezellige forum ,maar dat weet je wel
ikke ben marielle37 jaar en ben de moeder van tanja .en hopen nog veel van jullie te horen
groetjes marielle mama van
10-10-01
hee hallo allemaal! De meeste ken ik wel van het forum, maar leuk om wat meer te weten van jullie!
groetjes, Jacky
de papa van Gioia

hoi jacky
ik ben joze 35 jaar zamen met mijn dochters madelinde 5 en dominique 3 jaar
woonen wij in flevoland
Ik ben hier nog niet zo lang, dus ik zal me evn voorstellen.
Ik ben marianne 23 jaar en de moeder van Ruben 4mnd
getrouwd met niels 22 en alweer 2,5 jaar getrouwd weij komen uit een dorpje oudega.
doei