Niet fit

Hallo,

Mijn dochter kwakkelt al een tijdje met haar gezondheid. Ze is vaak verkouden en dus niet fit. Ook nu weer is ze niet fit, veel huilen…niet willen eten en drinken en overdag slecht slapen. Mijn dochter krijgt nog maar twee flessen en zit er nu aan te denken om de 8.00 fles er ook af te halen…maar ze is nog geen 9 maand. Volgens mij moet ze nog wel de voeding hebben. Maar ja elke ochtend een fles vol door de gootsteen te doen vind ik ook zonde.
Wat kan ik mijn dochter dan beter geven, bambix wil ze niet.
Brood vind ze heerlijk maar wat moet ze er dan bij drinken? Gewone melk mag ook nog niet, thee vind ze niet lekker en diksap gaat er wel in…maar om haar daar nou flessen vol van te geven.
Ze is vanaf haar geboorte al niet een dikke eter geweest.
Hebben meer mensen dit probleem??

Lilypie First Birthday tickers

Je kan haar ook een boterhammetje geven en maar 100cc melk. Grote kans dat dat wel beter gaat.

Groetjes,

Michèle

Mijn dochter krijgt s’morgens ook al brood. Ik geef eerst de fles en daarna een stukje brood. De fles wil ze niet…maar het brood gaat er wel in. Voor dat ik het weet heeft ze de boterham op.
Ze zit nu in een schema van:
8.00 fles en brood
10.00 koekje en diksap
12.00 1 1/2 boterham en diksap
15.30 fruit
17.30 warm eten en toetje
19.00/19.30 fles.
Zo als het de laatste dagen gaat drinkt ze s’morgens hooguit 80 en avond fles gaat meestal wel leeg.

Op zich is het een prima schema, en zolang ze voldoende plasluiers heeft zou ik me niet zo’n zorgen maken. Morgan is ook op en af verkouden. Das normaal met die ukken.

Groetjes,

Michèle

Hoi Egberta,

Onze kinderen waren ook niet gek op melk. (jouw dochter ook niet zo te lezen)
Ik gaf s morgens ook melk bij het brood, maar kreeg er niet veel in. Dus bedacht ik me dat ik er wel eens wat roosvisee door kon doen.
Dit vonden ze wel lekker. Even schudden en klaar.
Zou je kunnen proberen.
Mocht dit niet lukken, dan kun je gewoon wat water bij het brood geven en wat yoghurt na geven met wat roosvisee erdoor.
Ik gaf ook ombeurten iets. Dus paar hapjes brood en dan wat slokjes melk enz.
Bambix daar moesten ze van kokhalsen. Dus dat was ook geen goeie.
Vond hem zelf ook vies. hihihi!

Beterschap voor de kleine! En laat je me even weten of dit iets is.

Groetjes Lisan.

Hoi egberta, ook hier het probleem met slecht melk drinken. Probeer het eens in een bekertje te doen. Je zult het niet geloven maar mees met net 8mnd drinkt gewoon uit een bekertje. Tis het proberen waard. Heb je ook wel eens die pyjama papjes geprobeerd? Mees drinkt ze NIET uit de fles, ook NIET warm, maar dus wel gewoon koud uit een bekertje. Zo krijgt hij toch zijn melk voldoende binnen over de hele dag. Suk6 ermee.

Gr patries

Het eten en drinken gaat iets beter, heb idd de roosvice geprobeerd. Dit vond ze niks. Dus dat was jammer genoeg ook geen optie.
Heb nu een beker gekocht, kijken of ze daar wel uit wil drinken.
Vanmorgen heeft ze zowaar 140 melk gehad en net, vanavond dus heeft ze 180 gehad. Dus ik hoop maar dat ze dit een beetje blijft volhouden.
Ik denk dat als de kleine meid straks een jaar is dat ik niet hoef af te bouwen met de melk. Denk dat Marrit blij is dat ze eraf is
Ga morgen de beker proberen…jullie horen nog wat ze er van vond.

Verder, heel erg bedankt voor het meedenken.

Top site.

Gr Egberta

[img]http://lb1f.lilypie.com/mZfIp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Haha denk dat dat hier ook geld voor de melk, terwijl mees dus wel gewone melk lekker vind!!! Vanmiddag heeft hij een pakje drinken van luna te pakken gekregen en meneer drinkt uit een rietje. Heb gelijk bij de boterham bekertje met 100cc pyjama papje MET rietje gegeven, ik wist niet dat mijn kind zo snel zijn melk kon opdrinken. Zo zie je maar probeer gewoon van alles uit met je kleine.

Gr patries

Daar was ik weer. Vanmorgen in 1x de fles leeg. Dacht probeer eerst de fles en als ze dat niet wil stap ik over op de beker. Heb om 10.00 de beker geprobeerd met roosvice. Erg interesant natuurlijk en ze wilde er ook uit drinken.
Dus dat is alleen al mooi. Hopen dat ze nu goed blijft drinken.

Hele fijne jaarwisseling allemaal.

Groetjes Egberta