Niet eten: 's nachts wakker!

Er zijn al legio topics geopend over dit onderwerp dus ik zat heel erg te twijfelen om een nieuwe te openen. Maar ik tussen al die topics niets vinden over het volgende:

Mijn dochtertje van 19 maanden oud eet sinds kort bijna niet tot helemaal niet tijdens het avondeten. Ook het toetje niet wat ze anders altijd met smaak op eet. Afgelopen nacht werd ze dus van de honger wakker.

En het gaat me dus om het laatste. Dat we het moeten negeren dat ze niet eet is ons wel duidelijk en dat lukt ook wel maar dat ze dan 's nachts de boel bij elkaar schreeuwt van de honger vinden we dan weer wat minder.

We hebben dit met onze zoon nooit gehad dus we zitten nu een beetje met onze handen in het haar.

We willen haar 's nachts ook niet eten gaan geven anders wordt ze straks elke nacht wakker.

Heeft iemand tips??

Groetjes,
Rosanne

Gewijzigd door - Rosanne2008 op 22 Jul 2009 16:51:12

Lekker de boel bij elkaar laten krijsen 's nachts. Als je haar erop wijst dat dat niet hoeft te gebeuren als ze overdag gewoon goed eet, kost je dat een paar nachten maar dan is het ook over. Laten merken dat er niet met je te sollen is.

Ze is gewoon aan het uitproberen of ze overdag niet iets veel lekkerders kan krijgen zodat ze niet meer wakker wordt van de honger en jullie door kunnen slapen.
Niet aan meedoen! Etenstijd is etenstijd en als ze niet wil eten jammer dan. 's Nachts wordt er niet gegeten!

Klinkt heel streng maar ik denk dat dat het enige is wat werkt. Ze is gewoon heel stevig bezig met de peuterpuberteit!

Zou je overigens je banner smaller willen maken? Hij is net wat te breed en dan trekt-ie het topic uit z’n verband.

Groetekes, Sje

Bedankt voor je tips Sje!!

Ik zie niets bijzonders aan mijn banner

Groetjes,
Rosanne

Gewijzigd door - Rosanne2008 op 22 Jul 2009 20:57:48

Hij mag maar een bepaalde breedte hebben. Ik weet niet precies hoe breed het mag zijn. Zou je even na kunnen vragen bij Asje. Die weet dat wel.

Groetekes, Sje