Hoi meiden,
Moppie heeft opeens een fase van 's avonds niet willen eten. Ze zegt “bah stinkt” en houdt haar mondje dicht. Soms eet ze juist heel lekker mee. De eerste hap is altijd moeilijk en daarna smikkelt ze dan, of zoals gisterenavond dus niet…
Ik maak er geen strijd meer van want ik win toch niet dus dan eet je maar niet maar je blijft wel zitten tot mama en papa klaar zijn. Man en ik keuvelen dan nog even verder en dan gaan we van tafel. Nu zijn wij geen toetjesfamilie dus wel/geen toetje is hier niet echt een topic. Ik denk dat als ze zo slecht zou eten ik ook geen toetje zou willen geven. Maar…
Nu werd moppie dus 6 keer wakker na 03:00 uur!!! Slaapt binkie lekker weer door na een verkoudheid gaat moppie spoken. Ze huilt dan en omdat binkie slaapt gaan we er snel heen. Ze wil dan een slokje water of een knuffel en gaat dan weer verder slapen. Maar na een korte tijd huilt ze weer. Nu heb ik het idee dat het komt omdat ze honger heeft. Herkent iemand dit? Zal ik voor het slapen dan toch iets geven? En zo ja, wat dan? Fruit vind ik geen optie aangezien ze binnen een half uur haar tandjes moet poetsen, toetjes doen we dus niet aan (ben niet zo van de zuivel) dus wat dan?
groetjes,
Wendy
Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…