Niet echt nieuw, maar toch!

Hallo!!

Ik ben Mariska (Kyra Gaby)Hoogland-Stolk. Ben geboren op 27 februari 1976. Ik ben getrouwd met Nick Hoogland, al zo’n 10 jaar! In 1998 kregen wij onze eerste dochter! We noemden haar Lindsay Nikki Hoogland. Toen hadden we al de ‘grote familie’-wens! In 2000 kregen wij onze 'meisjes’tweeling! Tess Esmee en Melanie Rose… Tess is duidelijk de twin met de grote mond, en Melanie is de ‘dramaqueen’!
In 2002 kregen we Julia Isabel, vernoemd naar mijn vriendin. Julianne Isabella, die plotseling dat jaar overleden was. In 2004 werd onze 5e dochter geboren, Nathalie Kim, die het makkelijkst ter wereld kwam! Dit jaar op 7 januari werd Malin Rosalie geboren!! Misschien weet een aantal dat wel!!

Groetjes Mariska,
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin

Het was me al eerder opgevallen, wat hebben jullie een groot gezin!!
Fantastisch!! Gezellig, mijn man heeft 3 zussen en een broertje, reuze gezellig vind ik dat!! Leek mij ook altijd erg leuk maar aan onze 2 bengels heb ik mun handen al vol!!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Gezellig toch zo lekker groot gezin!!
ik vind het altijd maar knap dat de mensen het allemaal aan kunnen met zoveel kids.
Ik ben niet het type voor een groot gezin mij te druk, heb mijn handen al vol aan ik bengel

Nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, maar kan me herinderen dat ik dat al ergens eerder heb gedaan.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja, meerdere mensen hebben me gefeliciteerd!

Mijn man en ik komen beiden uit een groot gezin, dus we zijn wel wat gewend!! En dan hebben we altijd nog vrienden en familie die helpt als het uit de hand loopt !!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

quote:
hebben we altijd nog vrienden en familie die helpt als het uit de hand loopt !!

Dat is altijd fijn, als er mensen voor je klaar staan.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hallo!!

Ik heb je denk ik nog niet gefeliciteerd…
Bij deze dus:

GEFELICITEERD!!

Ik had al wel ergens geschreven dat ik het geweldig vind dat je zo’n lekker groot gezin hebt! Natuurlijk is het druk, maar moet je eens denken aan later! Ik heb maar 1 zus, en die zie ik gelukkig veel, maar mocht zij wegvallen/emigreren, dan heb ik meteen niemand meer! Lijkt me leuk hoor zoveel broers en zussen!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

Inderdaad! Lindsay is ook al erg beschermend tegenover haar zusjes!!

Groetjes Mariska,

allemaal zusjes, lief he, waarschijnlijk super druk van tijd tot tijd.

zijn jullie van plan om nog uit te breiden? sorry als dit een persoonlijke vraag is, hoeft niet beantwoord te worden hoor als je dat niet wilt!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Hoi Samya

Mag je gerust vragen hoor!!
en nee, ik denk niet dat we nog een kindje nemen…
we zijn blij dat Malin gezond ter wereld is gekomen, en we vinden het goed zo!!

Groetjes Mariska

quote:
Malin gezond ter wereld is gekomen

geloof ik best! maar hebt je best gedaan hoor!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Groetjes Mariska

hey maris,
nee je bent niet echt nieuw, maar toch welkom terug.
ikkeben christa getrouwd met melinda en we hebben een dochtertje diantha.
ik hoop dat je met net zoveel plezier de site zult bezoeken als wij.

quote:
Dit jaar op 7 januari werd Malin Rosalie geboren!!

en hoe gaat het met de kleine malin?
ze is alweer 1 maand he?

je zult het wel erg druk hebben.
we hebben wel eens een topic gehad over het hebben van schoolgaand kind en een beebie.
en wat een georganiseer dat is!!
dusse…petje af hoor. voor jou met je zes meisjes!!!

Groetjes Christa, mama van

Hoi Mariska,
Wat gaaf joh om zoveel kids te hebben
Vroeger was dat mijn droom om zo’n groot gezin te hebben.
Lijkt me heel gezellig maar enorm druk, dat wel.
Heb je dan nog weleens effe lekker tijd voor jezelf ?

groetjes van Miranda

Met Malin is alles goed hoor!! Ze is nu inderdaad een maand en ze weegt 2525 gram! Gelukkig is de meeste visite geweest, en hebben we dus het drukste gedeelte gehad!!

Ja het is wel georganiseer!! Sinds een week durft Lindsay samen met Tess & Melanie naar school te lopen… Dat is ook wel een grote opluchting! Ik probeer de meiden toch nog zoveel mogelijk tussen de middag op te halen, maar ik vertrouw ze wel, het is 1,5 minuut lopen!! Meestal helpt mijn moeder ook wel hoor! Die is er 3 x per week, en we hadden natuurlijk Juliette onze kraamhulp!! Gelukkig slapen Julia en Nathalie ook nog weleens, en heb ik tijd om achter Ikkeben te zitten en foto’s te plakken!! De zondag is meestal het minst druk, dan is iedereen hangerig (net zoals ik) en kijken we met zn allen tv of gaan we naar opa & oma. Op zaterdag ben ik vaak op het korfbalveld!!

Groetjes Mariska

Zo dat is behoorlijk gezellig daar denk ik!

Ik heb het hier met drie meiden al zo gezellig, dus dan moet het bij jullie helemaal een dolle boel zijn af en toe!

Leuk hoor, zo’n groot gezin!

Liefs ellen

oja, welkom he!

quote:

Ik heb het hier met drie meiden al zo gezellig, dus dan moet het bij jullie helemaal een dolle boel zijn af en toe!

Tis inderdaad af en toe wel druk hoor!!
Maar Ellen, hoe heten je meiden??

Groetjes Mariska

Ik heb er dus drie, en die heten Anieck van 13, mandy van 11 en Fabienne van 4…

Ja ik weet het behoorlijk leeftijdsverschil, maar dat houd het wel verfrissend elke dag, ik ren van franse huiswerk, naar billen die ik schoon moet maken… hihi. En af en toe ben ik blij als ik een weekendje voor mezelf heb…
Maar dat is wel normaal geloof ik…

Liefs ellen

quote:
Ja ik weet het behoorlijk leeftijdsverschil, maar dat houd het wel verfrissend elke dag, ik ren van franse huiswerk, naar billen die ik schoon moet maken... hihi. En af en toe ben ik blij als ik een weekendje voor mezelf heb... Maar dat is wel normaal geloof ik..

Ja wel wat leeftijdsverschil, tussen 2 en 3, maar wat maakt het uit! Gezellig toch!!
Van Frans huiswerk heb ik gelukkig nog geen last, maar het begint hier wel met het leren van de eerste repetities!!
En inderdaad, iedere moeder heeft weleens dat gevoel denk ik!

Groetjes Mariska