Niet drinken!

halloo allemaal!

van het weeknd was het dan zover… ik moest voor het eerst werken! en me dochtertje dus thuis laten bij paps van 4 maanden oud. maar madame heeft altijd al een flesje geweigerd aangezien ik volleige borstvoeding geef.
nu heeft ze elke dag op de max 30 a 40 cc afgekolfde verse melk gedronken en ze wacht dus net zolang tot ik thuis ben om dan flink de schade in te gaan halen!
ik word er een soort van wanhopig van!!! woensdag en donderdag moet ik weer gaan werken en zie het gewoon niet zitten!
iemand hier ervaring mee en kan het kwaad dat ze wacht op mij???
wil eigenlijk langzamer hand af gaan bouwen… maar ben bang dan ze dan helemaal niks gaat drinken…

groetjes trammie!

Je hebt de breastflow fles, die si speciaal voor de overgang van borst naar fles, en een combinatie. Het is een soort dubbele speen, waardoor de babay dezelfde techniet moet gebruiken als aan de borst, misschien is dat een idee?

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

ik heb werkelijk alles al geprobert met het gevolg dat ik wel 7 verschillende flessen en spenen heb! heb zelfs de mandela cupfeeder! ben een hoope geld lichter maar nog steeds geen baby die drinkt…

Hoi Trammie,

Ik heb nooit borstvoeding gegeven maar gelijk de fles.
Maar zou het gewoon bij 1 soort fles houden.
Zou niet dan de een gebruiken en de andere keer een andere fles pakken
Zelf had ik die van Avent en die beviel prima!

Je moet niet te snel willen denk ik.
Je kindje moet even wennen aan de fles. Dus gewoon een paar dagen, en dan zal ze er wel lekker uit drinken.
Zou gewoon proberen of ze niet wat meer wil drinken.

Krijgt je kindje ook al groente/fruithap?
Hier zit ook vocht in.
Als ze niet zo veel melk wil zou je ook tussendoor wat diksap, lauwe thee e.d. kunnen aanbieden.

Was het werken wel weer fijn? Of miste je je kleintje erg?

Groetjes Lisan.