Nog bedankt voor al jullie tips over het binnenkrijgen van genoeg vocht. Het gaat inmiddels iets beter met het drinken van de flessen en daarbuiten de nodige vocht toedienen.
alleen heeft onze dochter Jayda weer iets nieuws gevonden…het houd maar niet op.
Als ze smorgens pap krijgt gaat de eerste helft er zo in en de twee helft denkt ze “bekijk het mama” maar ik hou lekker elke hap minstens een half uur in mijn mond voordat ik hem doorslik. Kortom pap koud, kind die staat te kokhalzen en dan is mama weer zo goed om het weer op te warmen en dan gaat het 2 happen weer goed en doet ze het weer. Uiteindelijk word die bak pap wel redelijk leeg, maar niet op een echt handige manier…
Hebben jullie tips?
En wanneer zijn jullie begonnen met het geven van brood???
Jayda krijgt nu smorgens pap, rond 11 uur fruit, smiddags een fles en savonds groente en toetje en savonds fles…hoe kan ik het beste brood erbij voegen en geven jullie dan ook nog pap erbij…wil eigenlijk wel een deel van die fles erbij houden omdat ze al niet zoveel drinkt en ik dan bang ben dat ze weer te weinig vocht binnenkrijg.
Ze ziet er verder goed uit hoor, ze weegt 8,5 kilo dus ze krijgt genoeg binnen, maar door haar extreem droge huid en lichte exceem moet ze toch de nodige vocht hebben…
alvast bedankt