Niet alleen durven slapen van de koorts

Hoii

Milan heeft de waterpokken…
En heeft daarbij best wat koorts.
Nu durft hij niet meer alleen op zijn kamertje te slapen.
Slaapt alleen als 1 van ons erbij is…
Hij heeft al 2 nachten tussenin geslapen maar ik wil daar geen gewoonte van maken.
Nu ga ik me vannacht maar in zijn kamer instaleren
Mijn god wat zal ik lekker slapen (NOT)
Maja ik vind em ook wel heel zielig nu.
Ik haal morgen overdag de schade wel weerin

Iemand ook ervaring ermee dat jullie kleintje niet alleen durft te slapen als hij/zij koorts heeft??

Gr Carola

Huh gek, maar nee geen ervaring mee eigenlijk.
En als je hem een zetpil geeft?
Lampje aan? Boekje erbij?
Hoe oud issie?

Waarom geef je hem niet gewoone en zetpil dan om die koorts te laten zakken? Voelt-ie zich wat beter en dan durft-ie misschien wel weer gewoon alleen in zijn eigen kamertje te slapen.

Groetekes, Sje

Heb dit ook nog nooit gehad dus geen ervaring ermee.
Als jack koorts heeft dan geef ik hem een zetpil en dan slaapt hij gewoon door!
heeft ie hoge koorts?
Sterkte

Hoi Carool,

heb geen ervaringen met koorts en niet willen slapen, alhoewel als kindjes koorts hebben, (hoge ) dan zijn ze vaak toch al wat onrustiger dan normaal.
Wel heb ik de nodige ervaringen met het niet alleen willen slapen. Ons zoontje is nu 3.5! Je moet eens weten hoeveel nachten ik naast hem gelegen heb, ook ik ben niet zo’n voorstander van om bij ons in bed te nemen (maar het gebeurt ook wel eens dat ie naast ons in bed ligt, dat we het helemaal niet vernomen hebben)
Wij hebben zo’n beetje alles al geprobeerd, lamp aan , deur open, muziekje aan.
etc… ook vaak nachten naast hem gelegen op een matrasje, dan voelde hij zich veilig…

Nu gaat het iets beter, maar een goede doorslaper is het niet, Ms wordt het anders als ie zometeen naar de b.s. gaat…

Hallo,

Milan heeft hier nooit last van gehad…
Kon hem altijd op zo op bed leggen en klaar.
Hij is nu 21 maanden…
Ik hem hem eigenlijk expres geen zetpil gegeven omdat Milan er niet van gaat slapen maar zit midden in de nacht kiekeboe te spelen…
Hij blijft er dus wakker van…
Maar nu een paar dagen verder meneer heeft geen koorts meer maar vind het nog wel eng om naar bed te gaan.
Maar we zijn nu al zo ver dat we aleen maar naast zijn bed hoeven te zitten en wachten totdat hij slaapt.
Ik hoef hem dus niet meer vast te houden.
Dus ik hoop eigenlijk dat het volgende week over is.

Ik heb nog wel een tip voor waterpokken KIDSCLIN super spul…

Bedankt voor jullie reacties