Even ook naar aanleiding van Kimmetje haar profielen topic. Wij hebben vanavond het contact met mijn schoonmoeder verbroken. Ik had het met mijn vriendin op hyves gehad over dat mijn schoonmoeder afgezegd had voor het jurken kijken en dat we ons niet op ons gemak hadden gevoeld op zijn verjaardag. Nu heeft een wat ik dacht een vriendin was alles overgebriefd naar mijn zwangers, schoonzus en schoonmoeder en mijn schoonmoeder belde mij. Nou ga ik niet ontkennen dat ik vind dat mijn schoonmoeder mijn neefje voortrekt en zo. Dus er werd mij letterlijk verteld dat ik mijn plaats maar moest leren kennnen. Zo’n toon pik ik natuurlijk niet dus ik vroeg wat ze bedoelde. Nou ja ik kende mijn plaats niet en wie ik wel niet dacht dat ik was. Al vier jaar rond parraderend in haar familie en me overal te goed voor voelend. Daarnaast werd mijn expertise als moeder in twijfel getrokken, deed ik al 4 jaar niks anders dan stoken in haar gezin en was ik een feeks en een vies gemeen mens die haar zoon en kleindochter bij haar vandaan hield.
Nou was ik nog best bereid om sorry te zeggen voor het feit dat ik haar een beetje bespot had met mijn vriendin want meer dan dat was het niet, maar voor de rest, en geloof me ik zet hier nog niet eens de helft neer en op een heel nette manier, maakt het voor mij dat het klaar was. Ik was voor haar al 4 jaar der zondebok voor alles dat mis ging in haar gezin en ze had liever gezien dat mervin met mijn dochter bij me wegging. Alleen gaf hij ook niks om haar zei ze. Nou ja Mervin is er dus ook klaar mee, 1 hij laat mij niet zo behandelen en 2 hij heeft altijd voor zijn moeder gezorgd en het meeste naar der omgekeken en nu krijgt hij dit. Overigens trok ze mijn jongste zwager er ook in mee en die citeerde naar zijn zeggen de tekst die op mijn hyves stond, alleen dat heb ik er niet opgezet. De teksten zijn aangepast zeg maar. Alleen dat wil er niet in bij ze.
Maar goed wat ik wil zeggen is, kijk ook goed uit wie je op je hyves toe laat en wat je in je krabbels zet. Wil je echt prive mail mensen dan. Mij boeit het nu echt niet meer wie dit leest want ik heb het toch al gedaan. Valt me mee dat er nog geen AMK op me dak ligt zeg maar, maar let er dus mee op. Wij zijn overigens alleen maar heel verdrietig. Ik omdat het Mer zijn ma is en Morgan der oma. Mij boeit ze niet, maar dat ze haar eigen zoon zo een mes in zijn rug steekt terwijl wij wij zoveel gedaan hebben voor der. Wat overigens volgens haar niet waar is. Wij hebben nooit wat gedaan en geregeld en ik heb haar 4 jaar lang geterroriseert. Maar goed ook dit zal wel slijten en gelukkig heeft morgan nog 2 opa’s en 2 oma’s die wel heel veel van der houden. Maar leuk is anders.
Groetjes,
Michèle