Niet alleen bij ikke ben

Even ook naar aanleiding van Kimmetje haar profielen topic. Wij hebben vanavond het contact met mijn schoonmoeder verbroken. Ik had het met mijn vriendin op hyves gehad over dat mijn schoonmoeder afgezegd had voor het jurken kijken en dat we ons niet op ons gemak hadden gevoeld op zijn verjaardag. Nu heeft een wat ik dacht een vriendin was alles overgebriefd naar mijn zwangers, schoonzus en schoonmoeder en mijn schoonmoeder belde mij. Nou ga ik niet ontkennen dat ik vind dat mijn schoonmoeder mijn neefje voortrekt en zo. Dus er werd mij letterlijk verteld dat ik mijn plaats maar moest leren kennnen. Zo’n toon pik ik natuurlijk niet dus ik vroeg wat ze bedoelde. Nou ja ik kende mijn plaats niet en wie ik wel niet dacht dat ik was. Al vier jaar rond parraderend in haar familie en me overal te goed voor voelend. Daarnaast werd mijn expertise als moeder in twijfel getrokken, deed ik al 4 jaar niks anders dan stoken in haar gezin en was ik een feeks en een vies gemeen mens die haar zoon en kleindochter bij haar vandaan hield.

Nou was ik nog best bereid om sorry te zeggen voor het feit dat ik haar een beetje bespot had met mijn vriendin want meer dan dat was het niet, maar voor de rest, en geloof me ik zet hier nog niet eens de helft neer en op een heel nette manier, maakt het voor mij dat het klaar was. Ik was voor haar al 4 jaar der zondebok voor alles dat mis ging in haar gezin en ze had liever gezien dat mervin met mijn dochter bij me wegging. Alleen gaf hij ook niks om haar zei ze. Nou ja Mervin is er dus ook klaar mee, 1 hij laat mij niet zo behandelen en 2 hij heeft altijd voor zijn moeder gezorgd en het meeste naar der omgekeken en nu krijgt hij dit. Overigens trok ze mijn jongste zwager er ook in mee en die citeerde naar zijn zeggen de tekst die op mijn hyves stond, alleen dat heb ik er niet opgezet. De teksten zijn aangepast zeg maar. Alleen dat wil er niet in bij ze.

Maar goed wat ik wil zeggen is, kijk ook goed uit wie je op je hyves toe laat en wat je in je krabbels zet. Wil je echt prive mail mensen dan. Mij boeit het nu echt niet meer wie dit leest want ik heb het toch al gedaan. Valt me mee dat er nog geen AMK op me dak ligt zeg maar, maar let er dus mee op. Wij zijn overigens alleen maar heel verdrietig. Ik omdat het Mer zijn ma is en Morgan der oma. Mij boeit ze niet, maar dat ze haar eigen zoon zo een mes in zijn rug steekt terwijl wij wij zoveel gedaan hebben voor der. Wat overigens volgens haar niet waar is. Wij hebben nooit wat gedaan en geregeld en ik heb haar 4 jaar lang geterroriseert. Maar goed ook dit zal wel slijten en gelukkig heeft morgan nog 2 opa’s en 2 oma’s die wel heel veel van der houden. Maar leuk is anders.

Groetjes,

Michèle

Jeetje meid wat een verhaal! Sterkte ermee, lijkt me behoorlijk heftig om dit zo over je heen te krijgen.
Fijn dat Mervin voor de volle 100% achter je staat en zo hoort het ook!

Lilypie Pregnancy tickers

Ondanks dat jullie relatie met haar niet goed was, lijkt me dit een hele heftige stap voor jullie. Ook voor Mervin, want het is en blijft zijn moeder. Maar goed zoals ik een beeld van haar heb van jouw verhalen zullen jullie er niet veel aan missen. Maar goed toch blijft het een hele stap. Ik wens jullie alle sterkte!

Groetjes,
Sandra

Jeetje, wat verdrietig dat het zo loopt! dat je flink klaar was met haar was duidelijk, maar op deze manier nog eens de wind van voren krijgen is echt heel heftig. Ook voor Mervin inderdaad heel sneu. Het is toch je moeder en dan na zoveel ellende eerst dan ook nog aan de kant gezet te worden. Nou, het is haar loss, niet die van jullie.

Toch sterkte.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Jammer dat het zo moet lopen. Wel fijn dat Mervin achter je staat.

Liefs Michelle

Jeetje wat een verhaal zeg, wens jullie heel veel sterkte. Is niet niks.

Gr Patries

Goh… Sterkte meid… Jammer dat het zo moet inderdaad, maar wel heel fijn dat Mervin achter je staat!

Liefs, Melanie

Whoops, Jammer maar helaas zou ik zeggen! Je kan er verder weinig aan doen. Ohhh en over dit topic gesproken; zo heeft een collega van mij toen ik in NL woonde mijn zwangerschap verrade aan mijn baas, die op hoge poten naar me toe kwam omdat ik er nog maar 2 maanden werkte! brrrrrr! Drama was dat!

Dank jullie voor jullie steun. Ik sta natuurlijk ook achter mervin en als het haar hoop was/ is om een wig te drijven tussen ons heeft ze pech want dat lukt niet. Ze vond overigens maar dat Mervin een slechte man was omdat ik zo maar mijn gang kon gaan op Internet en hij mij niet bij elke stap controleerde. Hij vroeg of hij mij moest tiraniseren, dat moest dan maar zei zijn moeder. Met andere worden hij moest maar meer zijn vader zijn met slaan erbij. Waar ik nog het meest pissig over ben is dat ze belde toen morgan nog wakker was dus dan kun je eigenlijk niet voluit gaan en morgan heeft mij dus ook helemaal overstuur en in tranen gezien. Ze kwam me meteen troosten en knuffelen, maar toch ze heeft het mee gekregen. En dit zijn dingen waar ik mijn meisje voor wil beschermen. Op zich vallen de stukjes wel op zijn plaats, de opmerkingen van een moeder moet altijd de nr 1 vrouw van haar zoon zijn, en je dochter is liever bij mij dan bij jou krijgen nu wel een serieuzere klank. Maar goed we nemen geen contact meer op met haar, en mocht mijn zwager komen ‘bemiddelen’ dan zullen we hem meteen even vertellen wat voor gal wij al 4 jaar hebben moeten aanhoren over hem en zijn vrouw. Niet netjes, maar wij zijn het zat dat wij de boeman zijn. Ze kan het krijgen zoals ze het hebben wil.

Groetjes,

Michèle

jeetje zeg, ondanks dat jullie hier achter staan (wat ik absoluut begrijp hoor) kan ik me voorstellen dat het toch wel erg moeilijk moet zijn. wat je zegt, het is en blijft toch mervin z’n moeder en morgan d’r oma. aan de andere kant: genoeg is genoeg en dit kan zo niet langer. veel sterkte.

liefs,
Rinske

Wat een rare moeder idd om zo haar kind/kleinkind/schoondochter te laten vallen! Ben blij voor jullie dat jullie samen achter de keus staan om niet meer met haar om te gaan. Jammer idd voor Morgan dat oma uit beeld zal verdwijnen, maar ze is zo klein dat ze het ws niet echt zal begrijpen. Ik ken mijn schoonmoeder helemaal niet (de vrouw die vorig jaar overleden is, was de vriendin van Chris zijn pa). Mijn man heeft het contact verbroken toen hij volgens mij een jaar of 20 was en ook met zijn broertje heeft hij geen contact… Ik kan zeggen dat ik blij ben, als ik dit soort situaties lees, dat ik geen schoonloeder heb!! Veel sterkte ook met de zwager en schoonzus

ow meissie als eerste *^&&$%%@#$#@@@@!!! (mag ik nie zeggen op de site) , de situatie was natuurlijk al heavy , maar zoals ik het zie is het haar ‘lost’!
wat een figuur hoor, en fijn dat dat allemaal ff zo gezegt word ! applaus dat julllie er zo goed mee om gaan, laat ze maar ouwehoeren, jullie hebben lekker je gezinnetje en weten hoe het zit, natuurlijk ist het mer zijn mama, maar ja aan zo’n moeder heb je nu ff nie veel, daar komt alleen maar spanning van !

Mervin is vooral nog erg leeg, want hij is hier niet alleen zijn moeder mee kwijt maar ook zijn broers. De jongste woont nog thuis en kiest zo ie zo permanent voor haar en de ander, tja die weet ervan maar was gistermiddag toen hij mervin aan de lijn had heel redelijk en normaal. Hij snapte het wel, maar hoe hij er in deze situatie in staat weten we niet en we weigeren het te gaan vragen. Wij hebben ook onze trots.

Maar dat mijn schoonmoeder de ingang gevonden had om mij te schofferen is duidelijk.

Groetjes,

Michèle

{{Michèle en Mervin}}

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

verdorie michele, wat klote dat het zo weer moet!
ik heb het idd wel een beetje gevolgd… maar toch is het ondanks dat allemaal heel heftig voor jullie om dit mee te moeten maken. Natuurlijk ook voor Mervin aangezien het zijn eigen moeder is.
Maar in mijn ogen is je eigen gezin (dus niet je ouderlijk gezin) het belangrijkste in je leven, dus het is maar goed ook dat hij voor jou en Morgan kiest. en haar in dr sop laat gaar koken.
Sorry dat ik het zeg maar wie is hier nu de feeks?!??!!
Jij probeerd hetr altijd goed te doen voor iedereen en je blijft die bullcrap over je heen krijgen.
Lieve schat jij bent meer… VEEL MEER waard dan dat!
ik hoop dat het toch slijt… want makkelijk is het inderdaad niet.
sterkte voor jou en Mervin, en zeker ook voor Morgan