maar als ik alleen ben met morgan gaat het eten makkelijker dan als we met zijn 3 zijn. Begrijp me niet verkeerd maar pappa en mamma zitten echt perfect op 1 lijn met bijna alles. Alleen merk ik op donderdag en zaterdag echt een verschil als het gaat om het eten. Morgan eet een stuk beter. Het eten gaat beter omdat ik dus heel strikt ben in eten voor het eten. Zo krijgt ze van mij geen appels en zo en van pappa wel. Oke meestal onder het mom ze had hem al voor ik wat kon zeggen maar dat gebeurd bij mij echt niet. Ze kan hooguit een doosje rozijntjes krijgen en meer niet. Ze eet dus ook meer en makkelijker. En aan de ene kant denk ik wow ik doe het toch wel goed en aan de andere kant denk ik waarom kan het niet elke dag zo gaan en tref ik haar toch elke keer weer aan met eten als ik thuis kom. Er is altijd wel een excuus. Gisteren had ze een reepje gekregen omdat pappa haar traktatie had laten vallen en er met de buggy overheen gereden was. Dus onder het mom van sussen een reepje beloofd en gegeven maar weer minder eten en ik baal daar dus wel eens van. Ik denk dat ik het er toch weer een keer over ga hebben vanavond met hem.
Groetjes,
Michèle