Niessen?

Vraagje???
Jamie niest veel overdags en dan elke keer 2 keer achter elkaar voor de rest is hij niet verkouden ofzo komt het door stof ofzo?Doen alle babys dat?
tja mischien gekke vraag hoor maarja ben gewoon nieuwsgierig of dat normaal is?

Lilypie Kids birthday Ticker

Of het normaal is weet ik niet maar Dylano niest ook altijd veel al moet ik zegen dat nu hij wat ouder wordt het ook minder wordt

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday Ticker

Dat is normaal, Het is voor baby’s de enige manier om hun neus schoon te maken. Dus het is een natuurlijk instinct zeg maar. Als ze ouder worden wordt het minder en leren ze hem ophalen en snuiten.

Groetjes,

Michèle

o okay gelukkig haha dacht al aan ergere dingen als hooikoorts enz haha
vind het wel erg schattig klinken zoeen niesje bij een baby hihi
vandaag verslikte hij zich voor het eerst pfffffff schrok me rot maarja kan gebeuren natuurloijk haha

Wij zeggen altijd tjoeba tegen morgan als ze niest, vind ze geweldig.

Groetjes,

Michèle

Joey niest ook best vaak, ik vroeg het me ook al af… Maar er komt nooit iets uit zijn neusje met niesen, en je hoort aan zijn ademhaling ook niet dat er iets zit…

Groetje Anouk

Nee er is ook niet echt iets, Het is dus puur schoonhouden. Zorgen dat er niks komt ook

Groetjes,

Michèle

preventief niesen dus haha

Groetje Anouk

Eh ja zoiets, alleen houden ze er helaas geen verkoudheid mee tegen of zo.

Groetjes,

Michèle

wij zeggen haaaaaaaaaatju en dan kijkt hij ons zo aan van nouja doe even gewoon haha!leuk he die gezichtsuitdrukkingen die hij nu krijgt echt geweldig betekend voor hem waarschijnlijk niks maar wij raadde er wat bij wat hij denkt haha

Morgan kan ook zo kijken van doe even normaal zeg. En dat terwijl ze zelf heel hard gillen naar mensen heel leuk vind en mamma dan zegt doe even normaal…

Groetjes,

Michèle

dag dames!

ruben niest ook vaak…grappig gezicht vind ik dat, haha

haaaprrroe en dan trillen zijn lipjes zo grappig op elkaar, haha

groetjes!!

karin

als het niet lukt bij morgan is nog veel leuker. Dan is het echt van ha ha ha hauw… En dan is ze heel boos omdat ze niet geniest heeft Alleen nu nog nasleep verkoudheid (zal zo blij zijn als haar vriendje geholpen is, misschien dat het dan bij haar ook een keer stopt) dus elke nies is een doekje voor het snot.

Groetjes,

Michèle

een echt snotterkoppie dus!
ik help het je hopen meid! zou wel erg fijn zijn!!

groetjes!!

karin

ja die kids steken elkaar steeds heerlijk aan he!
Bij Jamie klinkt zijn niesje nog zo liefelijk hihi
jamie maakt nu geluidjes vooral rrrrrrrrrrrrrrrrr en zo grappig doe ik het terug ook rrrrrrrrrr en dan begint hij hard te lachen zo geesrig die kleintjes

Rico niest ook altijd veel, ik zeg dan altijd HATSJIE! en dan begint ie verlegen te worden, met zn handjes bij zn mondje en lachend: “guhh” zeggen hahaha

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha leuk he dat gillen, kijken of je het nog zo leuk vind als ie het in winkels gaat doen Dat doet morgan nu. Enne verlegen is onze dame niet. De flirt met iedere vent die ze ziet. Grote ogen schuine schalkse glimlach en ogen neerslaan… Maar wel door haar wimpers blijven kijken. Een groot feest vandaag weer. Echt pappa moet maar midden in de winkel gaan staan of zo morgen met brood eten want hoe meer aandacht ze krijgt hoe beter ze eet

Groetjes,

Michèle

ooooooh hahahha ja in de winkel? al die mensen gefrustreerd kijken zeker (zie ik hier geregeld als baby’s dat doen, belachelijk he) rico is dan meestal stil maar laatst bij de HA begon hij gezellig te kletsen terwijl hij normaal heel stil is als ie in de buggy zit.
nu dus niet meer, en onderweg naar huis was ie dat fake lachje aan het doen zovan: hehe hehehe hehe heheh.
iedereen lachen natuurlijk.
maar schreeeeeeeuwen niet normaal! en krijsen bij de tandarts in de wachtkamer! die zat helemaal vol. niet dat ie verdriet had maar gewoon hij had het weer uitgevonden he, net toen we daar zaten hahahaha

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090416/hsRY.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/aiwTp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 19 Apr 2009 17:58:25

Ha ha ha welkom in de wondere wereld van de babyontdekkingen… Enne als ze gilt in een winkel zeg ik wel Morgan dat is niet netjes en dan gaat ze heel hard lachen en dan vinden mensen haar weer schattig

Groetjes,

Michèle