Hallo,allemaal.
Zoals sommigen van jullie weten is Niels geboren met een hartafwijking,een transpositie van de grote vaten.
Hij is hier aan geopereerd toen hij 6 dagen oud was.
Het gaat nu supergoed met hem maar we moeten nog wel 1 keer per half jaar voor controle.
Vandaag zijn we dus geweest.Hij kreeg een echo,wat hij helemaal niet leuk vond.Zat erg te mopperen…Maar het zag er allemaal goed uit,volgens de cardioloog!
Ben er toch wel opgelucht van.Sta er niet(meer)elke dag bij stil dat hij in het begin zo ziek is geweest,maar als je dan voor controle moet,dan komt die film weer helemaal terug.
Groetjes Eljada
Niels naar Cardioloog geweest
Ben blij dat ons dat tot nu toe bespaard is gebleven!
Kan me voorstellen dat het voor zo’n controle dan toch moeilijk is.
Hoe lang blijft hij onder controle eljada?
Groetjes Mim
Hoi.
Nou de komende jaren in ieder geval nog regelmatig.Als hij ouder wordt,en minder hard groeit dan hoeft het niet meer zo vaak geloof ik.Maar dat hangt er ook van af,hoe het zich ontwikkeld verder.
Groetjes Eljada
Hoi Eljada,
Wat fijn dat de uitslag zo goed was nu!
Maar ik kan me voorstellen dat je er elke keer weer aan moet terug denken als je daar weer bent enzo.
Lijkt me niet niks!
Groetjes, mamma van Stephan
mooi dat is ook weer achter de rug! fijn dat alles lekker gaat en dat je eht min of meer achter je kan laten
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
zo lekker dat het goed gaat nu heerlijk ,maar begrijp dat je heel die film weer door je heen ging hoor