Nicky opweg naar de bus,(schoolreisje)

Heb vanmorgen foto’s gemaakt voordsat hij in de bus stapte op weg naar de Lineushof.

Nicky met Kylian van ruim 6 jaar aan het handje.en tevens zijn beste schoolvriendje,ze gingen met 4 kindjes per groepje.

Nicky en Kylian van de achterkant,met rugzak op.

Nicky vanmorgen in de klas,hij was wel zenuwachtig hoor,vandaar dat hij met zijn kin op de rugzak ging hangen.

Nicky in de bus,de bus ging vertrekken vandaar dat hij nog ff zijn eigen liet zien.
Jammer dat mijn batterij leeg was en de camera uit ging,want hij ging zwaaien en dat kon er niet meer op jammer genoeg

groetjes Bianca mv Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Gewijzigd door - Bibi op 26 Apr 2005 14:31:34

Zo te zien heeft hij er zin in
Hoop dat hij het super leuk heeft gehad
Hij zal wel lekker moe zijn

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Whaaaa, ik zou echt gaan janken als ik zo´n klein koppie achter het raam van de bus zou zien…brrr…helemaal nu ik zwanger ben gaat dat errug makkelijk

Maar ik zie dat je toch die gekleurde gel in zijn haren hebt gedaan, hihi
Valt ie wel op

Leuke foto´s hoor!
Nog een uur, dan kan je zijn enthousiaste verhalen horen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Hoi,
ja ik heb ook een traantje gelaten,maar dan wel toen hij weg was,want ik zou niet willen dat hij ziet dat ik een traantje laat,dan zit hij niet lekker in zijn vel.

Ik had Nicky 3 broodjes en 2 crosantjes meegegeven en 3 pakjes drinken en 1 klein flesje water en een appeltje meegegeven.

Nog ruim een half uurtje,dan ga ik opweg naar school toe.
Kan echt niet wachten hoor,om hem weer te zien en bordevol verhalen.
Heerlijk.

Groetjes Bianca mv Nick

en hoe heeft hij het gehad

Hij vond het ion een woord geweldig.
Ze kwamen om kwart voor 5 vanmiddag weer terug op school aan met de bussen.
Was dan ook superblij dat hij weer terug was,hij begon gelijk te roepen:Mamma hier ben ik,ik vond het super leuk mam,ik wil nog een keer,maar dan samen met jouw.

Hij vertelde me gelijk waar hij allemaal in was geweest en het heeft daar gelukkig niet geregent.

Maar ook wil hij graag een keertje naar:Driefriet(Drievliet dus)
Meneertje noemt het driefriet.

Nu zit hij lekker in bad en is lekker moe,maar ondanks dat ik het best eng vond voor de eerste keer dat hij een schoolreisje had,ben ik ontzettend blij dat hij het reuze naar zijn zin heeft gehad,en voor herhaling vatbaar.

Ik ga mijn mannetje uit bad halen,Pyamaatje aan doen en hup dan gaat hij lekker zijn bedje in.

Groetjes Bianca mv Nick

Wat goed dat hij het zo leuk heeft gehad daar!
Leuk he als kinderen zo enthousiast kunnen zijn!!
Mooie foto’s van het wegbrengen…is toch altijd spannend he!!

he nick, zo te zien was het schoolreisje wel gaaf he.leuke foto .maar je bent toch wel weer blij ,dat je thuis bent he .

groetjes marielle mama van tanja