Nicky ook een eigen cluppie heeft?

Nicky’s Cluppie is samen van hem en zijn vriendje Jessey,zijn moeder en ik hebben hem nu een week geleden opgericht,
best grappig om te doen.
Op een gegeven moment raak je er aan verslaafd hihihihi.

Groetjes van Bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Gewijzigd door - Bibi op 23 Feb 2005 12:12:47

Wat is eigenlijk de bedoeling van je berichtje? (heb wel een idee)

Groetjes, mamma van Stephan

je hebt toch ook een site van Stephan?
Ik wou ook een site maken,en het is nu gelukt toch?
een andere heb ik geprobeerd maar lukte niet helemaal.

vind het ook leuk om het te doen,kan ik ook kletsen,over bepaalde onderwerpen,waar dacht je aan Bieb?

groetjes Bianca.

Gewijzigd door - Bibi op 23 Feb 2005 11:39:03

Ja, ik heb een site van Stephan.
Een site waar voornamelijk véél foto’s op staan en waar ik een dagboek bij houd (althans, daar schrijf ik om de zoveel dagen eens iets in).

Ik klets daar niet met andere mamma’s zoals op een forum of prikbord.
Dat doe ik lekker hier.

Ik vind jouw cluppie en Stephan’s site eigenlijk een beetje appels met peren vergelijken, maar goed…maakt niet uit.

O ja, je vroeg waar ik aan dacht?
Ik dacht aan reclame maken voor jouw cluppie, om daar gezellig te komen kletsen over de kids.
En dat vind ik niet zo netjes om dat te doen op andermans forum.

Bovendien zie ik je hier bijna nooit.
Als je komt dan kom je voornamelijk om foto’s van Nikky te laten zien of om over hem te praten.
Je reageerd niet vaak op een ander ofzo.
Snap je wat ik bedoel?
Sorry als ik misschien niet leuk of aardig overkom, maar je vroeg zelf waar ik aan dacht en hier heb je dan een eerlijk antwoord.
En ik vind het (voor alle duidelijkheid) best leuk om foto’s van Nikky te zien hoor!

Gewijzigd door - Bieb op 23 Feb 2005 12:10:15

Ik lees wel alle topics hoor,alleen weet soms niet wat ik moet neerzetten,want ik kijk elke dag hier.
maar ik wil geen reclame maken hoor,want Nicky’s site kan niet aan deze tippen,maar ik zag toen staan,weet je dat stephan een eigen site heeft dus ik dacht ik zet het ook neer,

en als Tries of Kim wilt mogen ze het best wissen hoor,als ze het als reclame zien,
groetjes bianca

Ik heb geen idee of zij het als reclame zien.
Dat moeten ze zelf maar bepalen

Alleen op mij kwam het zo over.
Juist omdat het bij jouw cluppie bedoeld is om met elkaar te praten over je kids (eigenlijk wat je hier dus ook doet).

Ik had gehoopt dat je begreep hoe ik het bedoelde.

Als ik Stephan’s site niet mag noemen hoor ik het ook graag.
Maar ik denk dat het net ff ietsje anders ligt omdat daar geen forum of prikbord of wat dan ook bij zit.
Het is eigenlijk meer een soort fotoalbum op internet.

Maar je zei dat het andere niet lukte. ook zo’n site als wat ik heb dan niet? Da’s echt mega-simpel hoor!
Alleen kan je er dus niet kletsen met andere ouders en dat is wat jij dan denk ik wel mist…

P.S.
ik zie net dat stukje staan waarbij je zegt dat je wel alles leest maar niet weet wat je moet antwoorden op andere topics…
Is dat echt zo joh?
Heb ik nooit moeite mee

Gewijzigd door - Bieb op 23 Feb 2005 12:52:40

Whahaha das wel duidelijk dat jij daar niet zo`n moeite mee hebt Bieb, ikke ook niet zo geloof ik whahaha

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ach leuk zeg een clubbie, leuk is ook de aanleiding waarom je hem hebt gemaakt , ben blij dat je een goed plekje hebt gevonden

Groeten Kim
webmaster www.ikkeben.nl

Wat is je link? Ik wil wel een kijkje nemen. Ik dacht hem misschien in je profiel te vinden, maar daar stond ie niet.

Is het een combinatie van de ontwikkelingen van Nicky, foto’s en een forum?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

3x raden waar de link nou is gebleven

quote:
3x raden waar de link nou is gebleven

huh?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Vat je 'm niet?

nee ik zag in de regels die ik opnieuw had gelezen dat ik het niet mocht plaatsen dus heb ik hem weer verwijderd.

Maar kim je zegt dat je weet waarom ik hem had geplaatst maar er zit geen negatieve bedoeling bij hoor meid echt niet.

Waarom wordt er nou zo kortaf op me gereageerd?
ik heb toch niks misdaan?
ik zal namelijk niet weten wat.

groetjes bibi

ik bedoel dat je weet wat de aanleiding was,die is er namelijk niet.

groetjes bibi