Nicky morgen op schoolreisje gaat?

Ja,nog 1 nachtje slapen en dan is het zover,dan gaat mijn kleine grote vent op schoolreisje.
Alleen vind deze mamma dat best wel eng.
Ze gaan naar de Lineusshof toe,
ze gaan met 340 leerlingen daarnaartoe.
groep 1 tot en met 4.
Ze moeten om half 9 op school zijn en vertrekken om 8:45.

Ik ben best zenuwachtig hoor,hij voor het eerst helemaal alleen samen met andere kindjes buiten Denhaag op schoolreisje.

Hij zelf ziet het al helemaal zitten,en zegt elke dag:mam nog zoveel dagjes slapen he?
Echt lief.

Wat gaven jullie je kindjes mee als ze ergens heen op reis gingen?
Ik heb namelijk een komkommertje die ik in stukjes snijdt,en in een bakje doet,ik geef hem 3 boterhammetjes mee,en 4 krosantjes,
kaasstengels,een appeltje,en een zakje snoep en natuurlijk pakjes drinken,en flesje water erbij.

Hebben jullie nog tips hoe ik hem opvallend kan maken?
Ik ben echt namelijk bang dat ze hem daar kwijtraken omdat het daar zo groot is,ze zetten wel een telefoonnummer op zijn arm,maar dat vind ik niet genoeg.

Groetjes Bianca

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

is dat niet een beetje veel om mee te geven? Ze krijgen neem ik aan toch wel een appeltje of een glaasje ranja onderweg?, voor de rest heb ik echt geen idee hoor maar het lijkt me wel erg veel als je het zo opsomt

groetjes Kim, mama van

en

Hihihi, isse wel erg veel lijkt me wat ie meekrijgt. Heeft vast geen tijd joh om dat allemaal te nuttigen. Tja en opvallen ??? Als we met een aantal kids naar de efteling gaan dan plak ik de kleineren altijd een vette pleister op hun kleren ( of leukoplast ) waarop naam, adres en tel nr staan. Kan me erg voorstellen dat je er zelf wel zenuwachtig over bent hoor, zal ik strakjes ook zijn pfffffffffff. Succes en voor je kleine grote vent een hele toffe dag gewenst.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ja, ook ik vind het wel erg veel, die 3 boterhammen en 4 croissants + dan nog de rest.
Volgens mij krijgen ze echt wel wat en hij moet het anders ook allemaal mee sjouwen.
En ja, laten opvallen…volgens mij heb ik weleens een foto van hem gezien met blauwe (of was het groene?) gel in zijn haren.
Doe dat dan weer ofzo. Valt ie wel op
Wens hem maar veel plezier!
Spannend hoor, zo’n eerste keer!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 25 Apr 2005 15:17:15

is wel erg veel hoor,ze moeten het allemaal zelf mee slepen,word niet gedragen…

ik gaf altijd 2 boterhammetjes mee en 2 pakjes en kleinbeetje snoep ivm misselijkheid in de bus…

en van school uit krijgen ze altijd naam en toe behoren van de school om hun nek of opgespeld.

maar zal niet mee geven wat je allemaal hierboven neer zette hoor,hebben ze trouwens geen tijd voorze gaan liever spelen dan eten

Nicky heel veel plezier op schoolreisje

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Leuk zeg. En spannend. Wel veel eten hoor. Gaan ze de hele dag? Bij ons gaat de onderbouw meestal maar een halve dag.

Joshua valt ook met zijn neus in de boter, hij gaat 9 mei voor het eerst naar school, in mei zijn er altijd maar heel weinig schooldagen, en op 24 mei gaat hij ook op schoolreis, weet nog niet waarheen. Ben benieuwd.

Grappig is dat Talitha vorig jaar naar Oud Valkeveen is geweest, waar we nu dus Zondag heengaan.

dank jullie wel voor de antwoorden,
ik heb zijn tas niet zo vol gedaan,hij heeft 3 boterhammetjes en 2 crosantjes,en 3 pakjes drinken en een flesje water,en een appeltje mee.
de rest vond vader toch te veel,dus die haalde dat er allemaal uit,hij zei:wil je hem daar laten bivakeren ofzo?hihihi

Ja hij had er echt heel erg veel zin in,
had dus ook echt de zenuwen ervan.
Maar onderweg naar de bussen was hij super vrolijk,en zwaaide hij naar mij en zijn vader.

Ik moest wel ff een traantje laten hoor,snif,wat word me jongen ineens groot.
Maar toch wordt het tijd om hem een beetje los te laten en zijn eigen boontjes te laten doppen,hoewel ik daar niet bang voor ben,hij red zich wel,hij is goed mans,dat zei die moeder van het kindje in zijn groepje al.

Ben weer blij als hij om 16:00 weer terug op school is.

Groetjes Bianca mv Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Wel leuk dat hij er zo’n zin in had!!
En ik kan me voorstellen dat je blij bent als het straks weer 4 uur is
'T is toch anders hè, als ze met de hele klas, met de bus weggaan zonder jou erbij
Succes tot 4 uur!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 26 Apr 2005 13:00:42