Nicky in het ziekenhuis gelegen heeft

Is alweer een week geleden.

Vorige week donderdag ging ik Nicky naar school brengen. We liepen naar de auto en Nicky was heel blij met haar nieuwe geslepen potlood, ze wilde die graag aan meester laten zien.

En wat gebeurt er. Nicky struikelt en valt plat voorover. Ik til haar weer op en denk dat er niks aan de hand is. Toen schrok ik. Haar potlood was met de punt in haar hals gekomen. Het bloed spoot eruit. Alles lag onder, heb snel een doek gepakt en naar binnen gerend, want Arno was thuis. Ik in paniek, bel 112. Arno raakte in paniek en kon zogauw zijn telefoon niet vinden. Het duurde me te lang, Nicky in de auto gegooid en als een speer naar de huisarts gereden.

Er was geen dokter, het was lunchpauze. Ik het schoolplein opgerend(is er tegenover) En een moeder aangehouden die de dokter moest bellen. Die heeft 112 gebeld. Dokter was er ondertussen ook politie en ambulance. Dokter gekeken naar Nicky en moest met spoed naar het ziekenhuis, want ze wist niet hoeveel bloed ze verloren had en welke ader ze geraakt had.

Op de 1e hulp aangekomen, Nicky aan het infuus, foto’s genomen, echo gemaakt van haar hals, plakkers om haar hartslag in gaten te houden enz.
Het zag er vrij goed uit, maar voor de zekerheid een halve dag op de IC leggen en daarna een nachtje blijven ter observatie, want het kon nog op gaan zwellen van binnen.

Gelukkig mocht ik ook blijven slapen en mochten we de volgende dag weer naar huis. Mijn god, wat wordt je hier oud van. Wat is dit goed afgelopen zeg.

Zelf kan ik wel weer slapen, maar Nicky wil er niet meer over praten. Ze heeft het idee dat het haar eigen schuld is, en dat iedereen boos op haar is. Probeer steeds te zeggen dat het haar schuld niet is en dat niemand boos op haar is.
Hoop dat ze er gauw overheen is.

Wat een verhaal he.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

oh wat een eng verhaal joh! hoe zoiets onschuldigs als een potlood je zo kan laten schrikken, gelukkig is allesgoed gekomen en houd ze er niets aan over

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

sjezus wat een verhaal zeg. Wat sneu voor je meisje dat ze denkt dat het haar schuld is. hoop dat je haar snel op andere gedachte kan brengen. Sterkte!!

Groet Loes

amai dat is je rotschrikken
arme Nicky gelukkig toch goed gekomen
en hoop dat ze snel inziet dat het haar schult niet is

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

!@#$%^&* wat een schrik! En wat zit zo`n ongeluk toch weer in een klein hoekje. Potvers wat zullen jullie geschrokken zijn en wat een mega mazzel.
Hopenlijk gaat ze er alsnog zelf over praten want het zal ongetwijfeld knagen aan haar en aan jullie.
Sterkte !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

De rillingen lopen over me rug bij het lezen alleen al. Je moet er niet aan denken. En misschien dat ze er over een tijdje over wil praten of misschien met iemand die er wat verder weg van staat. Kijk uit dat ze het niet opkropt want dat is ook niet goed.

Groetjes,

Michèle

jeetje wat een verhaal en dat met een potlood!
arme Nicky! Gelukkig dat het weer goed gaat. Geloof goed dat je je dan oud voelt.

alle sterkte gewenst

groetjes gytha

Oh meid, wat een schrik! Fijn dat het zo goed afgelopen is want al die andere spookverhalen die hadden kunnen gebeuren daar wil je niet aan denken. Brrrrrrrrr…

Alle beterschap voor jullie kleine meid!

Groetekes, Sje

jeetje wat een verhaal hé
het kippevel staat op me armen brbrbr…zie het ook helemaal gebeuren.
wat een mazzel dat het allemaal goed afgelopen is zeg.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Meid, ik krijg het helemaal koud van dit verhaal zeg!
Vreselijk zo’n situatie. Echt eng hoor, gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Ik heb ook wel eens een soortgelijk verhaal gelezen en daar was het een stuk minder goed afgelopen. Dat kindje had een belangrijke ader geraakt en door allerlei complicaties zou dat kindje er niet meer bovenop komen.
Vreselijk toch?!
Ben heel blij voor je dat het bij jullie goed is afgelopen! Alle sterkte hoor!

Groetjes van Christa

Brr, wat naar zeg. Heel veel sterkte en hopelijk gelooft je kleine meid jullie snel als jullie zeggen dat het haar schuld niet is.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Pff wat een heftig verhaal. Zit hier echt met kippenvel overal. Ik ben heel blij voor jullie dat het allemaal goed is afgelopen.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie

pfffff wie denkt daaraan zeg bij een potlood, Ik kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit.
En och arme kleine meid hoe kan ze nu toch denken dat het haar schuld is wat gaat er af en toe toch in die kinderkoppies om

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Wat een schrik!!! Gelukkig lijkt alles goed, maar je hart blijft op zo’n moment toch echt wel stil staan!!

ach meid wat een eng gebeuren zeg! zat echt geschrokken je verhaal te lezen.
en dat arme moppie, ik hoop dat ze er inderdaad weer snel over durft te praten en dat ze zal begrijpen dat het absoluut niet haar schuld is.
Sterkte

liefs,
Rinske

Hoi,

Dat is zeker schrikken zeg. je zou ze bijna geen potlootslijper meer willen geven en als geslepen zijn gelijk bot maken.
Gelukkig is het goed gegaan en heeft ze er niet echt iets aan overgehouden.

heel veel beterschap toch en groetjes

lon106

brrrr de bibbers over mijn lijf,jeetje wat een verhaal zeg en dat van een potlood pfffffff

sterkte met alles

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Kippenvel.
Jeetje dat zal wel schrikken zijn geweest.
Gaat het nu weer een beetje?

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

zo wat eng zeg maar gelukkig is het goed afgelopen .o meis toch
hoop dat het wat beter met der gaat en dat ze het een plekje kan geven
sterkte meis

groetjes marielle mama van tanja

quote:
zo wat eng zeg maar gelukkig is het goed afgelopen .o meis toch hoop dat het wat beter met der gaat en dat ze het een plekje kan geven sterkte meis .enne nicky meis jij kan er niks aan doen hoor .het kan iedereen gebeuren .je bent een dapper meid