Nickname

wat leuk al die fotos mij is het nog altijd niet gelukt ik ben wat dat betreft echt een noobi
idd je hebt een heel ander idee van iemand in je hoofd die eigelijk alleen maar gebaseerd is op recties en dan blijkt er een heel iemand anders achter het toetsenbord te zitten
wel heel leuk

groetjes

Hey Sann, jij bent ook een jonge mama zeker? Of zie je er nog zo jong uit… Oil of Olaz…

Maareh, dit is natuurlijk wel weer een leuke off-topic

Mamma van 3 jongens, heb je hyves waar ze op staan want dan kan ik ze er wel opzetten voor je, Anders even foto’s naar Asje mailen. Zij kan ze er ook op zetten voor je.

Groetjes,

Michèle

helaas geen hyves hier denk je dat asje dat voor me wilt doen dan ga ik dr gelijk even een mailtje sturen zou het onwijs leuk vinden

groetjes

tuulijk doet ze dat. Ze helpt andere toch ook.

Groetjes,

Michèle

Ik vind het ook superleuk om alle mama’s te zien! Sommige mama’s kende ik al, Kikie, Michele, Wil en Liske, maar Sandra niet, Mama Danique niet en Anne ook niet. En nog wat meer. Nu ken ik ze wel! Is toch leuk dat je weet met wie je zit te kletsen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Als het iemand niet lukt wil ik het ook met alle liefde doen… Mail me … dan mail ik terug … en daarna kan je foto mailen!

Mini-boy: je bent goed gekeurd hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

pfft pak van mijn hart

Ik wist dat je dat graag even wilde horen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Toch iemand die mij begrijpt…

Ha ha ha ik had een heel andere voorstelling van Jou mini-boy ha ha ha heel anders zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Ja hoor, ik help wel.
@ Sann, je foto is 100 pixels te breed. 400 pixels is het maximum qua breedte.

Ik zal nog de topic eens opsnorren waarin de uitleg staat om foto`s te plaatsen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat leuk die meerdere foto`s.
Ik had bij Mini Boy juist het plaatje van een streng gezicht hahahaha Sorry hoor!! Maar je ziet er erg spontaan uit :smiley: leuke foto trouwens op die wipwap :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Mini-boy: ik vroeg me nog wel af waar je rok was op die wipwap-foto. Of heb ik het heel letterlijk genomen dat je altijd een rok moet dragen? Niet lullig bedoeld hoor, deze vraag. Vroeg het me echt gewoon af.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje hoe kun je je eigen in gezichten vergissen zeg pffff Niemand is zoals ik me voorgesteld had
De mijne komt nog maar heb geen foto van mezelf op de pc staan

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

quote:
Mini-boy: ik vroeg me nog wel af waar je rok was op die wipwap-foto. Of heb ik het heel letterlijk genomen dat je altijd een rok moet dragen? Niet lullig bedoeld hoor, deze vraag. Vroeg het me echt gewoon af.

Mriek, dat dacht ik ook eerlijk gezegd en Michele misschien ook? Je vormt je natuurlijk een beeld van iemand en omdat we weten dat Miniboy gelovig is, vorm je je daar ook een beeld van. Stom. Ik ken ook een meisje uit Vlissingen dat ook gelovig is en die draagt ook nooit rokken. Ik had dat dus kunnen weten, dat ze misschien niet altijd een rok draagt. Zo zie je maar hoe stereotype je kunt denken, want Miniboy ziet er gewoon hip en vlot uit op de wip! Ik hoop ook dat ze dit niet rot opneemt, want zo bedoelen wij het niet he Miniboy!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha Rainbow, dus ik ben niet de enige met een stereotype beeld dan direct. Nou moet ik zeggen dat ik al eerder foto’s van mini-boy had gezien, dus dat ik al wel wist dat ze een vlotte meid was, maar toch vroeg ik het me af van die rok. Nou ja, vandaag zullen we het niet horen, want het is zondag. Mini-boy: morgen even reageren hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

nou heb eindelijk ontdekt hoe het moet dus ook even een foto van ons

deze is misschien wat beter
niet dus hahaha

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 15 Nov 2009 11:04:46

Gewijzigd door - Asje op 16 Nov 2009 08:02:33