Nick voor het eerst

met ons naar de McDonalds is geweest!! We waren gisteren op bezoek geweest en na een tijdje was Nick het zat. We zijn gegaan, was al laat en hadden geen zin om thuis nog te koken. Toen kwam de Mac in zicht en we dachten waarom niet.
Nou Nick heeft schik voor 10 gehad. Hij mocht eerst al een ballon uitzoeken. Helemaal goed natuurlijk. Toen lekker gesmikkeld van zijn patatjes en kipnuggets en fisti (ook voor het eerst) en toen kwam er ook nog een medewerkster met ijshoorntjes. Mochten de kindjes gratis een ijsje halen. Ook dat ging erin als koek.
Ik was zo vertederd om hem zo heerlijk in zijn stoeltje te zien genieten. Thuis nog lekker buiten in de tuin gespeeld. Even uitrazen van de hele dag bezoek met weinig speelgelegenheid voor kinderen… En toen iets aan de late kant naar bed.
Maar onze dag kon niet meer stuk

Groetjes Bianca

Klinkt alsof hij de dag van zijn leven gehad heeft

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat hij er zo van genoten heeft.

Tim is ook 1 keer geweest en vond het toen ook helemaal geweldig.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Leuk! En nu afwachten of hij de volgende keer dat jullie met de auto weggaan de grote gele M aan de kant van de weg herkent…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek: hopelijk kunnen we dat nog een tijdje uitstellen…

Groetjes Bianca

Dat hoop ik ook voor jullie!

Een collega van mij had dat ook een keer bij de hand: z’n kind helemáál fanaat van de Mac en niets anders willen eten. Toen zijn ze een tijdlang (heel pedagogisch verantwoord) bijna alleen maar naar de Mac gegaan om te eten tot het z’n neusgaten uitkwam. En hij taalt er nooit meer naar. Dus houd dit in je achterhoofd voor het geval het nodig is. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Geweldig dat hij zo heeft zitten genieten. Dylano heeft het ook al op

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Nick de dag van zijn leven en papa en mama ook !! Leuk hoor … ik denk dat ik het ook eens ga doen met Jurian … papa vind de MAC vies (enne dat is het eerlijk gezegd ook )maarre… voor de kindjes wel een hele belevenis voor weinig centen…

Lilypie In verwachting Ticker

Leuk!! Als ze daar zo van kunnen genieten
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers