Nick voor het eerst

… onze hond Tommy heeft uitgelaten? Zooo schattig.
Het was tijd om eruit te gaan en meestal wil hij zelf tommy al vasthouden voor we gaan. Maar dan klimt Nick in zijn wandelbroem broem (zoals wij dat voor hem noemen ) en dan gaan we. Maar dit keer ging meneer bij de deur staan met de hond. Dus ik vraag of hij in de wandelwagen wil… Neee, stappe.
Nou, daar gingen we dan. Ik had geen zin om de wandelwagen ook nog eens mee te nemen. Echt, hij had de grootste schik. Tommy rent in het begin nogal hard dus ook Nick moest aardig zijn beentjes bijzetten. Maar hij vond het geweldig. Lekker in het park rondgestapt, ook even op de hurkjes gaan zitten als Tommy een plasje deed en dan pssscht zeggen
Soms wou hij mijn hand vasthouden maar een groot gedeelte heeft ie toch echt zelf netjes gewandeld. Toen we bijna thuis waren werd hij toch wel een beetje moe en heb ik hem het laatste stukje gedragen.

Ik vond het zo leuk en lief om te zien. Ik was echt trots op hem, dat is nou mijn jochie dacht ik!

Groetjes Bianca

Wat stoer! Ik zie het helemaal voor me. Haha, en de hond helpt bij de zindelijkheidstraining?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mriek:
Een wildplasser!

Groetjes Bianca

Hihi, wat stoer zeg!!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh gaaf joh, Maar eh hoe groot is tommy? Niet dat tommy nick uitlaat.

Groetjes,

Michèle

@bianca:

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tommy laat ons allemaal altijd uit
t is maar een kleine opdonder hoor, een kruising tussen malthezer/cairnterrier…

Groetjes Bianca

Oh mooi maatje, das grote mond kortere pootjes zeg maar. De hond van mij laat nick wel uit denk ik. Das 40 kilo duitse herder en hij wordt nog zwaarder…

Groetjes,

Michèle

Oh ja geweldig is dat he. Echt stoer. Hoe ze dan ook glimlachen van zie je mij wel.
Sanne rent ook altijd achter onze hond aan (Berner Sennen). En de hond vervolgens weer achter Sanne. Waardoor Sanne erg moet lachen. Sanne wil niet meer in de wandelwagen sinds ze buiten loopt.
Onze hond loopt los dat scheelt. Is hier ook afgelegen dus dat is te doen.

groetjes carolien

Leuk is dat hè,

Dylano neemt zijn eigen hondje mee
Hondje op wielen met touwtje eraan. En dat houdt hij dan ook echt de hele weg vast

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

heerlijk he, als die kleintjes zo met die honden omgaan en andersom natuurlijk ook. Wij hebben ook een berner sennen, maar die mag Joey niet aan de lijn uitlaten hoor, nu loopt de hond ook meestal los, maar als Joey in de wagen zit en de hond aan de lijn, dan word de lijn door 2 personen vast gehouden
Echt heerlijk om te zien, die kleintjes met hun hond, kan goed voorstellen dat je er trots op bent!

Lfs

wat goed! echt knap hoor!!
hahaha ik moest echt lachen om je opmerking: wildplasser

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker