Nick uit bed geklommen is

Ben me vanmorgen kapot geschrokken. We hadden na een hele onrustige nacht Nick bij ons in bed gelegd. Toen we zijn pap gingen klaarmaken hebben we hem in zijn eigen bedje gelegd. Dat op zich was al brullen geblazen. Dus ik naar boven en toen ik de deur open deed zat hij ervoor! Met slaapzak en al uit bed geklommen! Dan sta je wel even raar te kijken hoor!

We konden het bedje nog 1 stand lager zetten dus dat hebben we gelijk gedaan. Ga voor de zekerheid de deurklink maar eens omdraaien. Je weet maar nooit

Groetjes Bianca

Jeetje, dan schrik je je ook wild!!
Was hij niet hard gevallen of zoiets?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Nee Anne, we hebben niets gehoord. Als hij gevallen was hadden we toch wel een klap moeten horen lijkt mij En ik zag ook geen bult op zijn hoofd. Voor de zekerheid toch maar een boxkleed naast het bedje gelegd.

Groetjes Bianca

Eh ja dan sta je even raar te kijken ja. Hopelijk blijft het even bij deze ene keer

Groetjes,

Michèle

Gelukkig maar!
Heeft hij toch knap gedaan dan
Seth heeft expres bijna niets in zijn bed liggen, want ik ben bang dat hij er dan een keer op gaat staan en ook eruit klimt.

Laatst had hij namelijk ook een keer zijn slaapzak open.
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen,… geen idee… is daarna nooit meer gebeurd.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Jeetje dat is schrikken!

Liefs

quote:

Laatst had hij namelijk ook een keer zijn slaapzak open.
Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen,… geen idee… is daarna nooit meer gebeurd.
Liefs, Anne

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/2boYp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Morgan ook van de week 1 keer. Alleen de onderkant zeg maar, ik dacht eerst dat pappa hem niet goed dichtgedaan had, maar nee hoor ze had inderdaad zelf lopen rommelen

Groetjes,

Michèle

Da’s schrikken inderdaad.

Een van mijn kraamverzorgsters heeft mij geleerd: Je kindje is altijd 1 stap verder dan jij denkt. Als je dat in gedachten houdt als het gaat om bijv. hoogte van box/bed, klinken van deuren en andere veiligheidsdingen, dan kun je veel ongelukken voorkomen.

Groetekes, Sje

Dan is het tijd om het hek naar beneden te doen of een ander bedje aan te schaffen als het vaker voor komt lijkt me. Jada deed dit al heel snel, was altijd zo bang, daarom dacht ik liever uit bed lopen en dat mama haar er 50 keer terug in moet doen dan uit bed vallen. Misschien moet je er maar een matras onder leggen ofzo. Ben je niet bang nu?

Wat een acrobaat!!

Ik geloof dat ik nog maar een keer het huis doorloop en alles ga checken. Meneer is zo gegroeid. Of lijkt het maar zo nu hij kan lopen Zijn grijpgrage handjes krijgen nu werkelijk alles te pakken en daar is mama niet altijd even blij mee.
Maar goed liever dat dan dat hij zijn kamer afkomt en het traphekje niet dichtzit. Dus inderdaad Sje, ik ga de klink omdraaien en alles nalopen.

En Juna, bang ben ik niet echt maar het is wel weer even een waarschuwing om bepaalde dingen te gaan controleren. Hopelijk hijst hij zichzelf nu niet het bed uit want dan valt hij hard. Ik heb er wel wat naast gelegd maar geen matras.

Vanaf wanneer komen ze eigenlijk in een peuterbed of gewoon bedje?

Ik ga in dit bed namelijk geen spijltjes uithalen. Nick is ons enige kindje en dan wil ik het bed nog wel graag in 1 geheel verkopen…

Slaapzak is hier ook al open geweest en ik dacht inderdaad ook dat papa de schuldige was… Maar het was zo’n goedkope van de Wibra en die rits was gewoon niet goed…

Groetjes Bianca

pff jeetje, ik snap dat je je rot geschrokken bent,
ik zie het al helemaal voor me,
maar hoe oud is nick??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@mamavanRico. Nick is bijna 17 maanden.
Gelukkig is het vandaag niet meer gebeurd maar ja het bedje staat nu ook op de laagste stand. Vind het wel erg laag aan de grond zo hoor.
Misschien toch eens een keer gaan rondneuzen voor een ander bed. Maar volgens mij moeten ze toch tot ongeveer 3 jaar in een ledikant kunnen liggen???

Groetjes Bianca

Wat een schrik. Die Nick toch. Hopelijk gebeurt het nu niet opnieuw, nu het bedje lager staat.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Gelukkig is het goed afgelopen. Hier staat het bed al heel lang op de laagste stand. Idd erg laag, maar ja je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met ze. Vaak hoor je dat ze met hun 2e jaar naar een gewoon bed gaan. Omdat er dan een 2e komt, maar volgens mij moeten ze ook nog wel langer in een ledikant kunnen liggen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Nou gelukkig is het bij die ene keer gebleven. Hij komt nu net boven de spijlen uit met zijn gezicht dus…
Verder laat ik hem ook nog in zijn ledikantje liggen want naar mijn mening hoeft hij ook nog niet in een peuterbed. Dat merken we dan vanzelf wel weer.

Zelf heeft ie ook een schrik gehad volgens mij. Iedere keer als ik hem naar bed bracht of ophaalde dan zei hij "boem"en wees naar de grond. Zo van, weten jullie wel dat ik zelf uit bed ben gekomen! Ook wel weer schattig…

Groetjes Bianca

jeetje!
maar stond de bodem dan in het midden??
wel een snelle hoor met uit bed klimmen,
ik dacht eerst dat rico dat ook met de box deed, maar nu doet ie dat niet meer, toen lag ie er ook bijna uit pff.

Met 2 jaar “mogen” ze in een ander bedje slapen
je hebt hele leuke peuterbedjes,
van die auto’s bijvoorbeeld, die zijn HEEL laag met de rand dus dan vallen ze ook niet hard… kruipen ze bij wijze van bijna uit.
moet je maar is kijken bij de neckerman/wehkamp of otto, 1 van die 3 hahaha.
of je koopt meteen een kinderbed “tienerbed” en zet er zijsteunen op ter beveiliging van het eruit vallen.,

@mamavanRico
Ohh dat vind ik ook van die superbedden, die auto’s. Ik had het al eerder gezien en ik zou er best zo eentje voor Nick willen kopen. Maar die ik gezien heb waren best prijzig. En dan zit er nog niet eens een matras bij… Ik weet ook niet of dat "tussen"bedjes zijn of dat ze er lang in kunnen liggen. Ben natuurlijk niet zo gek om maar voor een jaartje zo’n duur ding aan te schaffen!!

Het bedje stond nog afgesteld op het midden alhoewel ik het niet echt midden vond. Eerlijk gezegd dacht ik al dat hij in de laatste stand stond (dom dom ik weet het). Want hij lag al zo laag. Maar goed, nu ligt hij bijna helemaal op de grond en het is hem tot nu toe nog niet gelukt om eruit te klimmen hoewel hij het wel probeert (beentjes optillen). Echt een kereltje om in de gaten te houden dus…

Groetjes Bianca

haha, ja ik zie het al helemaal voor me, rico deed dat vandaag bij de box
ik gooide zijn bal in de box, en hij erheen stappen en wilde erin klimmen, 1 been tegen de boxrand aan en proberen te klimmen, zag eruit hahaha!

ja idd nou je het zegt, bij die auto’s zitten er geen matrassen bij! pff! oplichters
maargoed zag dat ie rond de 280 euro waren, en dan een matrasje kopen nog…
maar volgens mij mogen ze tot 5 jaar in zo’n peuter bed liggen. (tenzij ze heel snel groeien)
en dan kun je hem toch op marktplaats zetten voor 160 ofzo?

Rico is dus ook lekker aan het stunten ha ha! Pas maar op

En ik vind die bedden zo leuk dat ik er echt wel over denk om er zo eentje te kopen. Maar dan moeten ze er echt wel lang in kunnen liggen. Anders vind ik het zonde. Verkopen doe ik dan ook, zo’n bed gaat echt niet bij het grof vuil!!

Ik had ook van die cabana’s gezien (ook eigenlijk onbetaalbaar). Lijkt me ook zo stoer. Net zo’n bedstee met deurtjes en eronder nog ruimte… Maar ja, laten we eerst maar eens zien om hem in dit bedje te houden voorlopig. Kunnen we nog rondkijken en sparen voor een nieuw bedje!
Hoe oud is Rico eigenlijk?

Groetjes Bianca