Nick een grote beer

… heeft gekregen van mama!!! Ik moest naar de intertoys voor een kadootje. Morgen een kinderfeestje. En ik had al het idee om voor Nick een beer te halen. Die was normaal 39.99 afgeprijsd naar 24,99 en ik had gisteren een tijdschrift in de bus met een boekje van intertoys en daar zat een kortingsbon van 10 euro in voor die beer.
Nou wij de winkel in. Nick had de beren al eerder gezien als ik en hij maar roepen, beer beer beer!! Ik zei, we gaan eerst een kadootje uitzoeken en dan mag jij de beer pakken. Nou toen hij hem eenmaal vasthad, liet hij hem ook niet meer los. Met grote moeite aan de mevrouw achter de kassa gegeven om te scannen en het kaartje eraf te halen. Ondertussen liep Nick met de megagrote beer (hij is echt veel en veel groter dan Nick zelf) door de winkel.
Maar ja, toen moesten we naar buiten en ik wou niet dat de beer over de grond sleepte (alles nat en vies) dus ik moest hem wel van hem afpakken. Echt gillen en krijsen en stampen… Je wil het niet weten. Ik moest ook nog even naar het postkantoor, daar mocht hij de beer weer vasthouden. En daarna hetzelfde verhaal want we moesten weer terug naar de auto.
Eenmaal thuis was Nick door het dolle heen. Echt een geweldig gezicht om zo’n klein ventje zoooo blij te zien met zo’n enorme mega knuffelbeer.

Goede koop dus!!

Groetjes Bianca

Leuk!!! behalve de krijspartijen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

wat gaaf! foto!!!
enne idd lastig als ze in het winkelcentrum gaan stieren! haha soms geef je ze dan snel hun zin maar

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja, ik heb nog geen foto gemaakt maar zal vanmiddag eens kijken of ik een mooi kiekje kan krijgen. Moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik de foto hierop krijg. Ben niet zo handig

Groetjes Bianca

Zet maar op je hyves dan gooit ik hem er hier wel op voor je

Groetjes,

Michèle

Lief van je Michele maar heb hyves eraf gegooid. Kan het ook op een andere manier?

Groetjes Bianca

Oh ha ha ha ja ik weet soms niet meer wie wel en wie geen hyves heeft. Eh ja dat kan wel maar dan moet je ze even naar Asje mailen of zo die kan het wel op andere manieren.

Groetjes,

Michèle

Je kunt niet alles onthouden he
Ik probeer wel wat vanmiddag. En anders zal ik je tip opvolgen! Bedankt.

Groetjes Bianca

Wat leuk dat Nick er zo blij mee is. Hopelijk is z’n enthousiasme niet morgen bekoeld…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heb dat boekje ook … Leuke beer!! Ja echt groot… ben benieuwd naar foto

Lilypie In verwachting Ticker

Op Tim zijn kamer staat ook een beer van de Intertoys, die hij al vanaf zijn geboorte heeft staan. Zou best kunnen dat het dezelfde is. Tim vind hem erg leuk en knuffelt er vaak mee, haha erg leuk om te zien.

Je mag mij de foto ook mailen, dan plaats ik hem voor je.

Groetjes,
Sandra

Hij is wakker dus ik zal dadelijk een foto (proberen) te maken.
En misschien mail ik 'm dan wel even naar jou Sandra!

@Mriek: nee, Nick zal er morgen geen genoeg van hebben. Wat hij met beren heeft weet ik niet maar die worden hier doodgeknuffelt. Dus je kunt je voorstellen wat zo’n megabeer moet meemaken

Groetjes Bianca

Hoi Sandra,

Ik heb je een mail gestuurd. Ik krijg het niet voor elkaar om hier een foto te plaatsen…

Groetjes Bianca

Haha, oké. Die beer is z’n leven niet zeker dus…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

De foto van Nick met de beer !!

Leuke foto Bianca, het is idd dezelfde beer als Tim ook heeft.

Groetjes,
Sandra

Leuk een beer! Jesse heeft ook een beer van de Intertoys dus ik denk dat het dezelfde is

Liefs

We hebben bijna tegelijkertijd geplaatst Kikie, dus nu heb je de foto gemist

Maar ik ken de beer van Jesse en we hebben idd dezelfde!

Groetjes,
Sandra

Dank je wel Sandra!
Het is echt een megabeer. Hij wou hem zelfs in bed maar daar is ie een beetje te groot voor. Dus moest ie naast het bed liggen
Hij blij, mama ook blij!

Groetjes Bianca

Oh geweldig die beer en das er inderdaad een die ik ook wel knuffelen wil. Ja ik ben net een klein kind, ik ben nog steeds gek op knuffels. Ik moet ook altijd even bij de knuffels op de speelgoedafdeling kijken

Groetjes,

Michèle

Haha grappig Michelle dat je altijd even bij de knuffels op de kinderafdeling gaat kijken.

Deze wil je dan zeker wel knuffelen, want hij is echt heel lekker zacht.

Groetjes,
Sandra