… heeft gekregen van mama!!! Ik moest naar de intertoys voor een kadootje. Morgen een kinderfeestje. En ik had al het idee om voor Nick een beer te halen. Die was normaal 39.99 afgeprijsd naar 24,99 en ik had gisteren een tijdschrift in de bus met een boekje van intertoys en daar zat een kortingsbon van 10 euro in voor die beer.
Nou wij de winkel in. Nick had de beren al eerder gezien als ik en hij maar roepen, beer beer beer!! Ik zei, we gaan eerst een kadootje uitzoeken en dan mag jij de beer pakken. Nou toen hij hem eenmaal vasthad, liet hij hem ook niet meer los. Met grote moeite aan de mevrouw achter de kassa gegeven om te scannen en het kaartje eraf te halen. Ondertussen liep Nick met de megagrote beer (hij is echt veel en veel groter dan Nick zelf) door de winkel.
Maar ja, toen moesten we naar buiten en ik wou niet dat de beer over de grond sleepte (alles nat en vies) dus ik moest hem wel van hem afpakken. Echt gillen en krijsen en stampen… Je wil het niet weten. Ik moest ook nog even naar het postkantoor, daar mocht hij de beer weer vasthouden. En daarna hetzelfde verhaal want we moesten weer terug naar de auto.
Eenmaal thuis was Nick door het dolle heen. Echt een geweldig gezicht om zo’n klein ventje zoooo blij te zien met zo’n enorme mega knuffelbeer.
Goede koop dus!!
Groetjes Bianca