Nichtje heeft krentenbaard

Dit weekend sliepen de kinderen bij opa en oma. Toen we aankwamen waren hun nichtjes er ook al en een van de 2 had krentenbaard. Zegt oma ja ze blijven hier slapen grrrrrrrrrrr ik dacht nee he. Het is zeer besmettelijk en kinderen van 2 kun je veel dingen uitleggen maar voor een kind is moeiljik om dat lang te onthouden en uit te voeren. Ze mocht geen kusjes geven en niet aan iemand komen maar ja hoe ga je dat doen. Ze spelen wel met hetzelfde speelgoed enzo. Nu hoop ik maar zo dat Marijn en Dion het niet krijgen zaterdag gaan we met vakantie en zul je zien zitten ze eronder. Spelen met andere kinderen moet je dan beperken en zwemmen kan niet. Wordt gezellig dan.
Ik was echt not amused. Zelf had ik mijn kind mee naar huis genomen om besmetting te voorkomen anders zijn ze altijd zo voorzichtig. Ze hebben ook wel gemerkt dat ik er niet blij mee was want toen ze Marijn vast pakte zei ik van niet anders zitten wij straks in de vakantie er mee en kan Marijn niet zwemmen en niet met andere kinderen spelen. Ik wilde er niet echt heibel om maken maar het zit me niet lekker.
We zullen het beste maar hopen.

Hè bah, hopelijk krijgen ze het niet!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat vervelend. Ik hoop niet dat hij het gaat krijgen. Laatst heerste het bij Tim op de creche ook, maar gelukkig heeft hij het niet gekregen. Geen idee ook eigenlijk hoe besmettelijk het is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Het schijnt best heel besmettelijk te zijn vooral als een kind een wondje heeft daar kan het makkelijk naar binnen dringen. Incubatietijd is 1 tot3 dagen pff er is nog niets te zien.

@bakmama
Handig he google. Ze zijn anders altijd heel voorzichtig en zeggen dan gelijk nou moet je wel mee uitkijken of nou hopen dat onze kinderen het niet krijgen (met een ondertoon). Maar ja zo zie je maar weer zolang ze hetzelf niet aangaat houden ze er geen rekening meer mee. En het jammere vind ik dan altijd dat jezelf ook zo gaat denken en met hun minder rekening gaat houden terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Mijn moto is wel van wat je zelf niet leuk vindt moet je ook niet bij een ander doen.