Neuspeuteren (droge neus?)

J is de laatste week flink aan het neuspeuteren, ze heeft een erg droge neus, ivm het weer (wij gaan richting de winter) Ze heeft nu ook al een klein korstje dat maar niet wil helen. Hoe maak ik dat ze makkelijker (ja sorry hoor nu word het een beetje onsmakkelijk, maar weet niet hoe ik het anders moet vragen) d’r vaste snotjes kan snuiten in een zakdoek.
Hahahah wat een topic ook weer! Laat even weten of iemand een manier heeft! Want dat korstje zit er al 1 week en elke keer als ze pulkt gaat het weer open, ik zie het niet helen omdat d’r vingers elke keer d’r neus in gaan! Wat een gedoe ook weer!

Vaseline smeren, ofzo? Dan kleeft het niet zo vast?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Vaseline smeren, ofzo? Dan kleeft het niet zo vast?

Groetjes,
M

Tja het zijn voornamelijk snotjes in d’r neus die vastkleven zegmaar, en daardoor gaat ze dus neuspeuteren. Kan ik dan vaseline in d’r neus doen?

Euhm…ik zou eigenlijk niet weten waarom niet. Maar de vraag is: krijg je het erin?

Groetjes,
M

Hahaha mij gaat dat waarschijnlijk niet lukken, maar misschien krijg ik J zover om het zelf te doen! Aangezien ze het niet erg vind om d’r vingers in d’r neus te stoppen, kan ze het misschien doen met wat vaseline er op!

Haha, lekker legaal neus peuteren Ik ben benieuwd!

Groetjes,
M

Uhm… tja, Seth zit ook vaak met zijn vinger in de neus en zegt: mama bulkje, en laat hem vervolgens even op zijn vinger zien
Niet helemaal de bedoeling!

Maar misschein werlt het inderdaad om het even in te smeren.
Liefs, Anne

Nou het was geen succes, ze moest er echt niets van hebben en uiteindelijk werd het een huilbui! Nu heb ik wel eens contact met mijn NL vriendin die ook een kindje heeft (nu 2) en die heeft er ook veel last van (in de winter) Zij liet hem stomen in de badkamer (eigenlijk heel logisch dus) Als zij 's ochtends ging douchen liep hij daar rond (want hij baddert alleen 's avonds, 's ochtends gewoon een washandje. (zelfde als in mijn huis dus) Ik ga dat morgenvroeg maar eens proberen, wie weet helpt het om d’r snotjes los te krijgen (vies woord eigenlijk he, bah!)