Neusamandelen!

nou na de zoveelste keer met Demi naar de huisarts te zijn geweest heeft deze ons doorgestuurd naar de kno arts.
De arts heeft besloten om haar neusamandelen te knippen, omdat deze zo groot zijn dat ze op de buis van eustachias drukken en daardoor t vocht niet weg kan, met als gevolg doofheid en oorontstekingen.

Het gaat 29 maart al gebeuren wel spannend maar ben er toch blij om.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

aachh echt sneu voor demi!!
ik hoop dat 29 maart snel komt!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hoi Ellen,

Spannend inderdaad, maar wel fijn dat ze daarna als het goed is van de klachten af is.

Hoe is ze er zelf onder dat haar neusamandelen geknipt moeten worden? Ze heeft de leeftijd dat ze het goed beseft natuurlijk.

Groetekes, Sje

Ze vindt het erg interesant!! ze verteld haar neefje precies wat er gaat gebeuren!
Dat heeft ze wel goed kunnen horen!

Groet, Ellen
Marten (11-11-02)

quote:
Ze vindt het erg interesant!! ze verteld haar neefje precies wat er gaat gebeuren! Dat heeft ze wel goed kunnen horen!

Hahahhaa, leuk!

Maarre…wel spannend hè?
Succes hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Spannend hoor.
Maar ik kan je vrijdag vertellen hoe het in z’n werking gaat.
Cas moet vrijdag onder het mes.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

ook neusamandelen eruit? Ben benieuwd, veel sterkte vrijdag!!

Groet, Ellen
Marten (11-11-02)

Ik wens je meissie veel sterkte! Vooraf is het moeilijk, maar nadien zal je blij zijn dat het gebeurd is.

quote:

nou na de zoveelste keer met Demi naar de huisarts te zijn geweest heeft deze ons doorgestuurd naar de kno arts.
De arts heeft besloten om haar neusamandelen te knippen, omdat deze zo groot zijn dat ze op de buis van eustachias drukken en daardoor t vocht niet weg kan, met als gevolg doofheid en oorontstekingen.

Het gaat 29 maart al gebeuren wel spannend maar ben er toch blij om.

Groet, Ellen
Marten (11-11-02)

Gewijzigd door - Ambervanout op 07 Mar 2006 21:59:54

quote:
ook neusamandelen eruit?

Ja ook zijn neusamandelen eruit.
Alleen Cas is wat jonger dan Demi, hij zal het niet echt doorhebben wat gebeurt.

Bij ons in het ziekenhuis kreeg Cas een kleurboekje. Daarin stond uitgelegd wat er allemaal gaat gebeuren. Erg leuk alleen heeft Cas er niets aan.
Ik heb hem wel voorgelezen maar hij ging liever spelen.

.

He jolanda, ik zoek je topic er nog even bij, moet hij ze er ook uit omdat hij dovig is? Krijgt hij ook buisjes?
heb t er even bij gezocht, vaak verkouden, en door de mond ademen, het laatste heeft Dem ook.

Groet, Ellen
Marten (11-11-02)

Gewijzigd door - 1977Dorien op 08 Mar 2006 08:14:16

sterkte,bij mijn kids heeft het goed geholpen dat ze eruit gingen vooral bij de oudste die had om de 4 weken fikse ontstekingen aan zijn oren

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Cas is niet dovig, hij luistert niet maar dat komt niet omdat zijn oortjes het niet goed doen hoor, hihi.
Bij Cas is het puur om zijn neusje.

.

Nou veel succes met Cas én Demi dan maar!!!
Ik hoop dat ze snel weer beter zijn!!!

Groetjes Mariska

quote:
Nou veel succes met Cas én Demi dan maar!!! Ik hoop dat ze snel weer beter zijn!!!

Groetjes Mariska

C.M.H DE GROOT

oeps foutje van bericht hier boven

C.M.H DE GROOT

oeps foutje van bericht hier boven

C.M.H DE GROOT

tja nou ja hier het echte bericht dan wij zijn gister met onze zoon van 1,5 om de keel amandelen telaten knippen . hij licht nu even teslapen het is mij meegevalen hij heeft wel pijn maar hij gild niet de hele dag en dat hadden we bij onze dochter wel gehad maar die had keel , neus en buisjes in zijn oren in een keer gekregen bij haar was het dan ook meteen klaargelukkig. mijn zoon is overgens vorig jaar juni ook geholpen aan neus amandelen en buisjes in zijn oren , daar hebben overgens minder last van dan als ze keel amandelen eruit gaan want keel amandelen zitten natuurlijk in de keel en is een plek wat veel gebruikt word (de keel) . het is alleen vervelend als ze onder nacose moeten maar ja dat hoord erbij en ze knappen er echt van op . gr. lieneke

C.M.H DE GROOT