Hallo allemaal.
Mijn zoontje Niels(bijna 3)wordt a.s vrijdag opgenomen in het ziekenhuis want zijn neusamandel gaat eruit.Omdat hij hartpatient is krijgt hij vooraf een infuusje met antibiotica.En heel misschien moeten we ook nog een nachtje blijven.Ik heb geen idee wat ons te wachten staat.De een zegt dat ze er maar 1 dag een beetje naar van zijn en de ander zegt weer dat ons een hele week ellende te wachten staat.Nou ik hoop maar op het eerste en anders zien we wel weer.Heeft er iemand van jullie nog recentelijke ervaring of tips?
groetjes Eljada.
Neusamandel knippen
vriendje van sofie van 4 jaar is er laatst 2 weken goed beroerd van geweest, maar je hoort ook vaak genoeg inderdaad net als een griepje, hoop voor jou dat het snel weer over is en dat je geen vakantie hebt gepland in de periode vlak erna
veel sterkte en maak je niet te druk vantevoren, het is een hele snelle ingreep
Hoi Kim
Nee we gaan pas in augustus met vakantie maar niels is wel de 21 ste jarig!Maar dat is toch al weer 10 dagen later.Dus we hopen er maar het beste van.
Nou mensen.
het is achter de rug.De amandel is eruit.
Het was een fluitje van een cent.Hij was om 11 uur aan de beurt en we waren om half 2 al weer thuis.HIj heeft een poosje geslapen en liep om 4 uur al weer buiten te voetballen!Alleen toen hij uit de narcose kwam was wel even naar.Huilen en hij was ook erg overstuur.Maar het is ons 100% meegevallen in ieder geval.Nu maar hopen dat hij er baat bij heeft.
groetjes Eljada
Dat denk ik wel. Je hoort vaak dat ze er veel baat bij hebben.
En ik geloof best dat hij even overstuur was. Ik weet nog dat ik 3 jaar geleden tijdens de narcose flink heb liggen dromen.
Groetjes Miriam