Net terug van 2 dagen ziekenhuis

Hallo luitjes,

Vandaag 18:00 ontslagen uit het ziekenhuis, ben woensdag opgenomen, de huisarts dacht dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, dit was natuurlijk niet het geval GELUKKIG!!, ik had een verstopping in de darmen, in eerste instansie dachten we dat er iets mis was met het kindje, gelukkig was hiermee alles goed. ik heb mijn eerste echo gehad deze was inwendig en vond het niet zo prettig hoor!!. het kindje is nu 2 cm en heb het hartje zien kloppen, dit zorgde voor een giga glimlach op mijn gezicht, ik ben nu 6 weken (weekje minder dan dat we dachten). die bedden lagen echt vreselijk heb geen oog dichtgedaan. nu hopen dat alles goed komt… nog 6 weekjes en dan ben ik 3 maanden en zijn de eerste tekenen hopelijk nog net als nu positief en goed. 11 dec moet ik voor controle en 18 dec de 2e echo SPANNEND!!

liefs reina,

hou van mijn vent en mijn beesies

Oh fijn meid dat het maar een vertopping was. Niet luek voor jou naturlijk maar das nu denk ik wel voorbij toch???

Enne inderdaad nog 6 weken en dan is de eerste mijlpaal genomen.

Groetjes,

Michèle

Goede berichten dus. Fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het allemaal mee blijkt te vallen!!
Geniet vn je zwangerschap!
Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/eMdZp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Wat super dat alles goed gaat met de kleine en dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hoi reigerr,

ben blij voor je dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is en dat alles prima verloopt.
maar heb wel nog een vraagje.

toen je pas wist dat je zwanger was, hebben ze je dan verteld op hoeveel je hcg waarde was??