Nestle beertje tutlap

Hallo,

Omdat m’n zoontje Kaylen niet meer kan slapen zonder z’n nestle tutlap ben ik op zoek naar een reserve. Ik had m gekregen in een baby cadeau doos en ben een beetje bang om m kwijt te raken. Wie heeft er nog 1 of meer liggen en doet er niks mee ? Je zou mij en m’n kleine man heel blij maken.

Groetjes Naomi en Kaylen

Hoi,

Die van Stefan heeft n tijdje in de kast gelegen, maar ik heb hem net een week geleden aan m gegeven, als vervanging voor een andere knuffel. Anders had je m wel kunnen krijgen. Heb wel ff gekeken, ze staan ook op marktplaats!

Esther

Lilypie Second Birthday tickers

is dat zo’n blauwe?
ik heb hem hier liggen, nieuw! mag je zo hebben.
ik weet uit ervaring hoe eng t is om maar 1 knuffel te hebben van de knuffels waar ze gek van zijn.
stuur me maar ff een mail met je gegevens!
groetjes

vlgs mij heb ik er ook nog 1 liggen… hebben?

Volgens mij heb ik er nog 2 liggen, is die blauw?

haha dat wordt een flinke verzameling als ik t zo zie

Lilypie Second Birthday tickers

Zo heb ik de mijne ook al eens via Ikkeben weg gegeven

Groetjes Manderijn.

quote:
vlgs mij heb ik er ook nog 1 liggen... hebben?

Even off-topic: mini-boy op zondag op ikkeben? Dat is voor het eerst

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hey mriek… wat ben jij wakker … ja ik online op zondag … ben aan het werk. Was rustig en dan zitten mijn collega’s vaak tv te kijken … dus ikke ikkebennen

quote:
Hey mriek... wat ben jij wakker ... ja ik online op zondag ... ben aan het werk. Was rustig en dan zitten mijn collega's vaak tv te kijken ... dus ikke ikkebennen

Goed hè? Maar mag je dan wel ikkebennen op zondag? Want als je thuis bent, dan doe je dat niet, toch? Wat is dan het verschil tussen werk en thuis? Ben gewoon nieuwsgierig hoor, ik bedoel het niet vervelend!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Na 12 uur 's avonds is het alweer maandag

Groetjes Anouk

Ik ben net ff gaan zoeken maar kan ze niet meer vinden, denk dat ik ze aan iemand anders heb gegeven.
Onze 2 mannen hebben ook beide een knuffel die gaat altijd mee in luiertas vooral als we naar familie gaan waar ze dus ook naar bed gaan en door de knuffel kunnen ze overal slapen. Ik raad het iedereen aan dus vandaar dat ik de 2 blauwe denk ook heb weggeven aan iemand.
Maar ik zag dat je al meer reacties had gehad.

Iedereen heel erg bedankt!!

Ik dacht dat gaat echt een zoekactie worden maar dat viel even mee!
We hebben heel veel recties gehad en zijn ondertussen voorzien!

Bedankt voor de moeite iidg!

Heel veel groetjes Kaylen en Naomi

quote:
quote:
Hey mriek... wat ben jij wakker ... ja ik online op zondag ... ben aan het werk. Was rustig en dan zitten mijn collega's vaak tv te kijken ... dus ikke ikkebennen

Goed hè? Maar mag je dan wel ikkebennen op zondag? Want als je thuis bent, dan doe je dat niet, toch? Wat is dan het verschil tussen werk en thuis? Ben gewoon nieuwsgierig hoor, ik bedoel het niet vervelend!

Groetjes,
M

haha je mag moeilijk doen hoor , maar ken je toch!?

Nee er zit eigenlijk geen verschil in of het nu op mijn werk of thuis is. Maar de keuze die ik dus gemaakt had was tv kijken of bij mijn ikkeben vriendinnen… dan heb je snel keuze gemaakt. Kortom ik kan geen excuus verzinnen dat het wel zou mogen, mijn wet overtreden zeg maar

Ach mini-boy, regels zijn er om overtreden te worden. Toch? Maar ik snap de keus: ik zou ook direct voor ikkeben hebben gekozen hoor!

Groetjes,
M