ik ben net terug an 2 dagen thuiszitten met nekpijn! Vreselijk is het zeg, ik ben nog niet 100% okay, maar werd gek van thuiszitten!
Nek pijn!
Vervelend! Hoe kwam het?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Wat had je of weet je dat niet. Ik heb het nu ook maar icm keelpijn en hoofdpijn. Denk dat de griep toch ook hier in huis is binnengeslopen
oeh herkenbaar, ik heb chronisch last van mijn nek. Ik heb jaren teug een auto ongeluk gehad, iemand reed bij ons achterop met 180 km per uur. Ik heb daar een whiplash aan overghouden, en het nadeel van whip lashes is dat de eerste jaren het allemaal wel mee valt, maar dat je na een paar jaar er flink last van kan kijgen. En dat is bij mij helaas het geval. Ik heb daar ook regelmatig fysio voor , maar ik weet dus wat je voelt helaas…
liefs woezel
van hier uit ook een bekende klacht die nekpijnen.
ik heb er ook altijd veel last van. Ga ook regelmatig naar een (manueel) fysiotherapeut.
Bij mij komt het puur door mijn houding, en als ik erg druk en gestresst ben
(geweest)
helaas ken ik het dus ook maar al te goed.
wens je veel sterkte
gr. mama van 2 kids
Nee ik werd dinsdag ochtend wakker en kon me niet bewegen, mijn man stond al onder de douche, en ik dus toch geprobeerd zelf omhoog te komen en heb het uitgegilt, ik ben daarna met man naar de dokter gegaan heb flinke pijnstillers gehad, en ben de hele dinsdag knock-out geweest! Woensdag nog niet helemaal okay, zelfs vandaag niet eigenlijk, maar wel een stuk beter! Ik weet niet waar het vandaan kwam, en ook niet icm ziek worden ofzo.
Bah, klinkt heel naar!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
oej niet goed nee, misschien iets flink verschoven? hebben jullie geen fysiotherapeuten?
Het gaat weer een stuk beter, voel het nog wel een beetje en heb besloten dat als ik het nog steeds heb tegen de kerst ik even een verwijzing naar de fysio ga vragen!