Hallo
Djayden (22 maand)eet al heel lang tussen de middag amper en savonds net zo,ik kan me niet meer herinneren wanneer hij voor het laatst echt heeft gegeten bij het avond eten.
Als je zoiets aankaart bij cb zeggen ze:negeren hoor,het komt vanzelf weer.
Echter negeer ik het nu al zo lang,ik dwing hem niet tot eten en ook niet te blijven zitten aan tafel!
Hij heeft ook al tijden last van zijn ontlasting,het komt maar moeizaam en het doet hem zo veel pijn dat hij het tegenhoudt tot hij niet meer kan,als het dan zover is ligt hij tegen me aan,buik tegen buik en ligt hij bijna voor dood bij me,helemaal bezweet en uitgeput.
Ik kreeg een laxeermiddel van de ha maar ook dat werkt niet goed,een vervanger van de ha zei afgelopen week dat ik hem dan maar meer moest geven…ja en ook dat helpt niet,hij zei ook niet hoeveel,ja kijk maar even…nou de hele fles dan maar???
het verband is logisch want aangezien hij savonds gewoon weinig tot niets eet kan hij moeilijk poepen,maar wat kan ik nog doen aan het moeilijke eten?
negeren werkt dus niet en hij moet toch eens een keer weer warm eten in elk geval?
gr diana