Negatief zwangerschaptest

hallo allemaal ik ben prissy en ik ben 18jaar.

ik wil al lange tijden zwanger worden.
ik ben 18 mei voor het laast ongesteld geweest daarna heb ik misshien nog 3dagen gebloedt. ik ben 20 mei gestopt met de pil.
ik ben nu nog steeds niet ongesteldt en het is nu al de 15e.
ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan en allebei negatief.
ik ben vannochtend naar het ziekenhuis gegaan en ook daar was de test negatief.
ik heb last van misselijkheid maar nog niet dat ik moet overgeven.
me borsten steken soms.
ik ben heel erg moe.
en ik heb steken in mn buik en in mn zij en me rug doet pijn.
wat moet ik hier nu van denken.
moet ik nog afwachten en een andere test halen.
alvast bedankt

waldschmit

Uhhhhmmmmm gebloed tot de 21e mei en nu is de 15e juni ? Ik denk dat je te snel bent met testen en er nog steeds een kans is dat je ongesteld wordt. Was het een bloedtest op het ziekenhuis dan ?

Ja, lijkt mij ook een beetje vlot.
Maar als je op 18 mei je laatste menstruatie had waarom ben je dan pas op de 20-ste pas gestopt met de pil?
En was 18 mei dan de eerste dag van je laatste menstruatie?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

quote:
Uhhhhmmmmm gebloed tot de 21e mei en nu is de 15e juni ? Ik denk dat je te snel bent met testen en er nog steeds een kans is dat je ongesteld wordt. Was het een bloedtest op het ziekenhuis dan ?

ja de 18e was mn menstruatie bijna voorbij ik heb misshien nog 2 dagen een klein beetje gebloedt. ik heb in het ziekenhuis gewoon een zwangerschaps test gedaan. en als ik niet ongesteld zal worden wat dan ?

quote:
Ja, lijkt mij ook een beetje vlot. Maar als je op 18 mei je laatste menstruatie had waarom ben je dan pas op de 20-ste pas gestopt met de pil? En was 18 mei dan de eerste dag van je laatste menstruatie?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hoi , nee 18mei was niet de eerste dag van mn menstruatie dat was mn laaste dag ik heb daarna zeg maar alleen oud bloed verloren heel erg weinig. de 19e was ik het bijna helemaal kwijt. ja ik weet ook niet waarom ik de 20ste ben gestopt ik wou stoppen dus besloot ik het om dat maar op de 20ste te doen.
maar waarom voel ik dan al die zwangerschapshormonen.
vannochtend werd ik weer wakker met misselijkheid.
groetjes

Volgens mij zijn die gewone testen op het ziekenhuis hetzelfde als die je zelf koopt. In dat geval heb je wel al heel snel getest en zou ik over een week nog eens proberen als je dan nog niet ongi bent. Je kan ook een bloedtest op het ziekenhuis doen en die laat eerder een zwangerschap zien dan een gewone test.

quote:
Volgens mij zijn die gewone testen op het ziekenhuis hetzelfde als die je zelf koopt. In dat geval heb je wel al heel snel getest en zou ik over een week nog eens proberen als je dan nog niet ongi bent. Je kan ook een bloedtest op het ziekenhuis doen en die laat eerder een zwangerschap zien dan een gewone test.

hai, ik ben nog niet ongesteld en mn buik wordt steeds harder en ik wordt nu al een 3dagen met ochtendmisselijkheid wakker.
mn borsten worden ook groter ik dacht dat ik het mn verbeelde maar mn eigen vriend zei het.
ik wacht nog ff af anders haal ik maar weer een test want ik ben nu nog niet ongesteld wat ik zelf heel raar vindt.
want ik ben ook gewoon ongesteldt geworden toen ik al eerder met de pil was gestopt dus dat vindt ik heel erg vaag.
ik heb mn menstruatie altijd en altijd optijd.
groetjes

Ik heb ook eerst een zwangerschapstest gekocht als we een maand over tijd waren … en die was ook negatief … maar ik bleef maar overgeven en misselijk zijn … ik dacht dat ik doodziek was want de test was immers negatief en dat zat in mijn koppeke … na zes weken overtijd te zijn, moest ik van Marc laten bloed trekken … 's woensdags laten bloed trekken en ik mocht vrijdags bellen voor het resultaat … de dokter had het nog niet binnen en zou me bellen als het binnen was … tot 12 uur 's nachts opgebleven en geen telefoon gehad van pure colleire gaan slapen . 's Morgens om 10 uur ging de bel, het was de huisarts … Ik in volle paniek want ik was er zeker van dat mijn laatste uur geslagen was … maar hij wou me het goede nieuws persoonlijk komen vertellen ( hij had mijn telefoonnummer verkeerd genoteerd ) … Hij zei ons toen dat bij heel wat vrouwen de zwangerschapstest die je zo koopt negatief tekent terwijl als je op datzelfde moment bloed zou laten nemen, het al positief zou zijn …

Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt hoor ! Succes en sterkte .

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

quote:
Ik heb ook eerst een zwangerschapstest gekocht als we een maand over tijd waren ... en die was ook negatief ... maar ik bleef maar overgeven en misselijk zijn ... ik dacht dat ik doodziek was want de test was immers negatief en dat zat in mijn koppeke ... na zes weken overtijd te zijn, moest ik van Marc laten bloed trekken ... 's woensdags laten bloed trekken en ik mocht vrijdags bellen voor het resultaat ... de dokter had het nog niet binnen en zou me bellen als het binnen was ... tot 12 uur 's nachts opgebleven en geen telefoon gehad van pure colleire gaan slapen . 's Morgens om 10 uur ging de bel, het was de huisarts ... Ik in volle paniek want ik was er zeker van dat mijn laatste uur geslagen was ... maar hij wou me het goede nieuws persoonlijk komen vertellen ( hij had mijn telefoonnummer verkeerd genoteerd ) ... Hij zei ons toen dat bij heel wat vrouwen de zwangerschapstest die je zo koopt negatief tekent terwijl als je op datzelfde moment bloed zou laten nemen, het al positief zou zijn ...

Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt hoor ! Succes en sterkte .

Ilse,

Vrouwke van Marc

hoi.
bedankt voor je reactie.
ik heb nog geen duidelijkheid maar ik weet dat ik flink overtijd ben.
als ik nu plas zit er heel veel slijm bij.
ik heb kloppingen in mn buik als ik in de ochtend wakker wordt.
in de nacht voel ik aan een kant iets zwaar liggen want me misselijk maakt en mij in de ochtend kloppingen geeft.
mijn buik is nog heel erg hard.
ik ben de laaste tijd zo ontzettend moe ik val gewoon bij 8uur al in slaap.
ik wacht nog even af anders ga ik ook maar bloed laten prikken.
maar jij was dus zwanger toen de zwangerschapstest negatief aangaf?
en bij het laten prikken was je positief?
groetjes

klopt, zwangerschapstest was negatief terwijl ik al zwanger was, bloedtest wees uit dat ik zeker zwanger was, zelfs toen ik die test liet doen . als je echt zeker wil zijn, laat dan bloednemen hoor.
succes

Ilse,

Vrouwke van Marc

quote:
klopt, zwangerschapstest was negatief terwijl ik al zwanger was, bloedtest wees uit dat ik zeker zwanger was, zelfs toen ik die test liet doen . als je echt zeker wil zijn, laat dan bloednemen hoor. succes

Ilse,

Vrouwke van Marc

Oke dan ik wou afwachten tot zaterdag om nog een test te doen. Als die weer negatief aangeeft ga ik bloed laten afnemen.
Ik heb nu meer klachten ik heb hele erge kloppingen in mn buik naast me navel (zij)
en nog steeds elke ochtend wakker worden met misselijkheid.

heel veel succes en ik duim mee hoor prissy

Ilse,

Vrouwke van Marc

Heb je ondertussen al nieuws Prissy?

Ilse,

Vrouwke van Marc

hey hallo

ik was op vakantie daarom was ik er niet ff alles vergeten.
het is niet gelukt.
maar we zijn weer begonnen
3 ,4 ,5 juli was ik vruchtbaar we hebben op al die drie dagen sex gehad
6juli moest ik me eisprong hebben.
ik heb wel wat gevoelt steekjes en voordat ik ging slapen een hele harde kramp (steek)
vannochtend toen ik wakker werd 7 juli had ik ook nog last van krampjes
hoeveel dagen duurt dat?
en wat voel je eigenlijk precies bij een eisprong?
ik voel wel dingen maar ik weet niet of dat het is.
En ik had gelezen dat je ook veel slijm gaat verliezen klopt dat?
Hoeveel dagen daarna gebeurt dat dan?
Groetjes prissy…

De vruchtbare periode rond een eisprong is 8 uur. Dat lijkt heel weinig, maar…sperma houdt het een dag of 3 tot 5 vol. Dus als die periodes elkaar overlappen heb je toch wel wat dagen kans om zwanger te worden.

Wat je bij een eisprong voelt is heel verschillend. Veel vrouwen voelen gewoon helemaal niks. Andere vrouwen hebben zogenaamde middenpijn. Dat zijn inderdaad de steekjes die je beschrijft.

Ik voel de eisprong altijd. Soms heb ik er maar een paar uur last van, en soms voel ik die pijn 2 dagen ofzo. Het voelt een beetje als steken in je zij die je vroeger tijdens de gymles nogal eens kon hebben, maar dan ter hoogte van de eierstokken.

Groetekes, Sje

quote:
De vruchtbare periode rond een eisprong is 8 uur. Dat lijkt heel weinig, maar..................sperma houdt het een dag of 3 tot 5 vol. Dus als die periodes elkaar overlappen heb je toch wel wat dagen kans om zwanger te worden.

Wat je bij een eisprong voelt is heel verschillend. Veel vrouwen voelen gewoon helemaal niks. Andere vrouwen hebben zogenaamde middenpijn. Dat zijn inderdaad de steekjes die je beschrijft.

Ik voel de eisprong altijd. Soms heb ik er maar een paar uur last van, en soms voel ik die pijn 2 dagen ofzo. Het voelt een beetje als steken in je zij die je vroeger tijdens de gymles nogal eens kon hebben, maar dan ter hoogte van de eierstokken.

Groetekes, Sje

oke dan bendankt voor je reactie.
maar als je het in die vruchtbare tijden doet raak je meestal toch wel zwanger.
we hebben het op die drie dagen 1x per dag gedaan dat is toch genoeg?
die steekjes voelen soms hard aan maar dat had ik alleen gister avond en vannochtend toen ik wakker werd die deedt erg pijn kon er nauwelijks van lopen en ik heb een beetje last in mn rug
maar de kans is dus groot als je vrijt in die vruchtbare dagen?
en weet jij misshien iets over slijm? dat heb ik gehoord dat je dat veel krijgt na je eisprong klopt dat ?
maar dat begint van de dag van je eisprong en 5 dagen er na ik heb dat gehoord ik weet niet of dat zo is
groetjes prissy

Er is inderdaad wat meer slijmproduktie in de periode rond de eisprong.

Vrijen in de vruchtbare periode is overigens geen garantie op een zwangerschap hoor! Eitje en zaadjes vinden elkaar echt niet altijd en wie zegt dat jullie allebei vruchtbaar zijn. Er zijn verschillende oorzaken waarom mensen niet zwanger (kunnen) raken, dus ga er niet bij voorbaat vanuit dat je floep zomaar zwanger raakt als je in de vruchtbare periode vrijt. Daar kan makkelijk een half jaar, een jaar of nog langer overheen gaan.

Probeer er niet te krampachtig mee om te gaan en elke maand maar verplicht te vrijen rond de ovulatie want dan laat zo’n zwangerschap alleen nog maar langer op zich wachten en word je alleen maar gefrustreerder en ongeruster dat het niet lukt.

Verplicht vrijen kan nog lang zat als je ooit in een medische molen terecht zou komen als zwanger worden niet mocht lukken. Dus begin niet nu al met verplicht vrijen.

Je bent pas 18, hebt nog tijd zat en je bent nog veel te jong om nu al een hekel aan vrijen te krijgen.

Dus gewoon gezellig houden die relatie en dan maar zien wanneer er een kindje voor jullie bestemd is.

Groetekes, Sje

hay allemaal ,
ik ben nieuw hier maar kwam hier terecht door een beetje te googlen, ziet er hier heel gezellie uit hoor. Ik wilde even kwijt dat ik sinds 30 juni gestopt ben met de pil. Lekker kort nog dus ik kan nog niet echt meepraten over nu zwanger zijn. Wel heb ik al een kindje van bijna 4. Een zoontje. Sinds ik met de pil ben gestopt heb ik wel de zogenaamde stopbloeding gehad compleet met buikpijn. Ik ben benieuwd of mijn cylus snel op gang zal komen ik ga de 14 een weekend weg met vriend en denk wel dat er geklust gaat worden. Is dr al een kans dat ik dus zo een 10 dagen na de 1e dag van me laatste menstuatie al zwanger kan worden of staar ik me blind? Ik maak me ook niet druk hoor ik ben pas zo kort gestopt maa toch? greetzz Shir

10 dagen na 1e dag menstruatie zwanger worden is heel erg kleine kans want de eisprong is rond de 14e dag.

Als je op die 10e dag vrijt, is er wel een kleine kans dat het sperma het nog haalt tot de rijpe eicel vrijkomt.

Maar nogmaals, voor iedereen die vandaag stopt met de pil: je bent morgen niet meteen zwanger! Geef je lichaam nou eerst eens de kans om pil-loos te worden en ga nou gewoon relaxed om met het vrijen enzo. Niet meteen de eerste dag na het stoppen met de pil gaan lopen stressen of je misschien al zwanger kunt zijn en dat je om de dag verplicht wilt vrijen enzo, want dan duurt het alleen maar langer voordat je echt zwanger bent en krijg je nog een hekel aan s e x als je niet uitkijkt.

Geef het nou gewoon rustig de kans. Ik kan me best voorstellen als je net met die pil stopt dat je het liefst meteen zwanger zou zijn, maar zo werkt het nou eenmaal in de meeste gevallen niet.

Tjonge, ik lijk de plaatselijke pastoor wel. Nou ja, ik ben hier in elk geval mijn ei eens een keer over kwijt.

Groetekes, Sje

Ha ha die Sje