Neeltje is heel hard gevallen

Vanmorgen is mijn schoonmoeder gevallen met Neeltje . Ze stond opmet Neeltje in haar armen en struikelde over het kleed. BOEM Neeltje op de grond op haar hoofd en mijn schoonmoeder er bovenop. Het gebeurde in een seconde. Ik gilde van schrik waardoor ook Minke keihard moest huilen. Neeltje ging meteen heel hard huilen en mijn schoonmoeder huilde ook van de schrik. Neeltje was na een paar min uten weer aardig gekalmeerd maar ik zit nog steeds met de schrik om mijn hart op mijn werk. Ik heb de huisarts gebeld en die zegt dat het een goed teken is dat ze meteen hard huilde ( en niet even "weg"was). En dat we haar vandaag goed in gaten moeetn houden. PFFF wat kan je dan toch schrikken!

Jeetje wat zul jij geschrokken zijn zeg… natuurlijk goed in de gaten houden, maar als ze meteen is gaan huilen dan hoef je je niet alteveel zorgen te maken, iniedergeval dan is ze goed bij

Misschien is het een idee om het kleed goed vast te leggen op de vloer antislipmat eronder of met klittenband aan de vloer, zijn maar ideetjes maar om het in de toekomst te voorkomen hoewel dat nog niet anti struikel vrij is natuurlijk, ik struikel regelmatig over mijn eigen benen namelijk…

Hoe gaat het met je schoonmoeder dan? Die zou de schrik ook wel aardig te pakken hebben, vooral omdat ze erboven op is komen te vallen… Lijkt mij dat zij zich dan ook wel heel rot voelt.

Die is gelukkig een vrij nuchter type. Ze was even in tranen maar vermande zich snel. Ik vond het voor haar ook zielig wat ze voelde zich meteen heel erg schuldig. Maar ja ik schrok me kapot en dat zag zij natuurlijk ook wel.

Oh meid ik weet hoe je schoonmoeder zich voelt ik ben met morgan over de bovenste traptree gestruikeld en had hetzelfde, Morgan op der hoofd en mamma erop. Kan je zeggen dan iedereen er goed en met de schrik vanaf gekomen is.

Groetjes,

Michèle

Ja je schrikt je wild. Ik belde net even naar huis en Neeltje lag vrolijk te spelen in de box, godzijdank,.

Ow, wat erg, en wat is dat schrikken.
hopelijk voelt je schoonmoeder zich niet meer zo heel erg schuldig. Ooit heb ik hier opgebiecht wat ik allemaal al had uitgespookt met Sarah.
En wat bleek, ik was zeker niet de enige.
Het kan iedereen gebeuren.
Laatst nog, was zo’n leuke dag en er kwam een leuk liedje op de radio. Sarah en ik danstte en lachtte door de kamer. Toen ik de schuifdeur achter ons dichtschoof knalde hij met een vaart tegen d’r koppie. Hoe ik DAT nou weer voor mekaar kreeg, ik weet het echt niet meer. En Sarah was helemaal overstuur.
Hopelijk gaat het snel wat beter met jullie alledrie.
X Boukje

Lilypie First Birthday tickers

ohhh wat vervelend zeg! Ja idd goed in de gaten houden. Vaak wakker maken en als ze gaan overgeven de Dr. raadplegen! Maar idd als ze meteen huilde is dat al een hele geruststelling! Wat zal je schoonmoeder zich schuldig voelen zeg! Die verdient ook een knuffel!

OOh wat een schrik! Kan me voorstellen dat je schoonmoeder zich schuldig voelt, maar moet ze echt niet doen! Zulke dingen kunnen iedereen overkomen! Gelukkig huilde ze snel inderdaat, das altijd goed! Hou maar goed in de gaten inderdaat

Groetjes Anouk

Oh jee wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn. Dat is vaak de reden dat ze zo hard gaan huilen he. Natuurlijk omdat ze vallen en het een beetje zeer doet, maar nog veel harder door de schrikreactie van mama! Overigens doodnormaal natuurlijk, ik zou me ook rot schrikken! Gelukkig leren we met vallen en opstaan

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh wat een schrik zeg! Pfffffffff…

Hou haar inderdaad goed in de gaten. Zodra ze gaat overgeven vandaag of morgen, meteen huisarts bellen want dan is de kans groot dat ze een hersenschudding heeft.
En maak haar voordat jullie vanavond gaan slapen even wakker om te kijken of ze alert is.

Groetekes, Sje

Dank voor de tips, ja we houden haar goed in de gaten.

Schrik! Zielig voor Neeltje én je schoonmoeder. Hopelijk blijft het bij schrik alleen. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Nou volgens mij valt het allemaal mee. Ze eet en speelt gewoon en ze is net zo alert als altijd. Toen mijn schoonmoeder haar wakker maakte ( moet vandaag overdag even als ze langer dan een uur slaapt om te checken dat ze niet suffig is) reageerde ze ook goed. Dus mijn schoonmoeder is in een ochtend 10 jaar ouder ( en ik ook) maar Neeltje lijkt het alweer vergeten te zijn. Wat zit een "ongeluk"toch in een klein hoekje he.

Oh ja en vanavond voor wij naar bed gaan maak ik haar ook nog even wakker om te checken.

Ik lees je topic nu pas, maar ik kan me goed voorstellen dat de schrik er goed in zit. Altijd heftig als ze zo klein zijn en op de grond vallen. Gelukkig is alles zo te lezen goed afgelopen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Sandra lief van je en ja alles is goed afgelopen gelukkig had ze nergens last van!
Maar schrikken was het zeker…