Nee pappa, buiten!

Onze bijzonder gezellige dorpsfeesten zijn hier weer aan de gang, vandaag dus een grote markt. Evianne en Daan zijn later op de middag gezellig nog eens terug gegaan naar de markt en kwamen thuis met een klein keukentje voor Evianne voor 2 euro. Evianne helemaal blij, was nergens anders meer mee bezig. Zegt pappa tegen dr, "hadden we net nog even op de markt gekocht he ", waarop Evianne dus zegt “NEE PAPPA, Buiten” whahahaha slimmerd.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hahaha leuk die kinderlogica!
En ze heeft geen ongelijk toch

Groetjes Nathalie & Co

Hahaha heerlijk
Gelijk heb je hoor Evianne

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Hihi, leuk!!
Zie je As, nu begint het bij jullie ook, die leuke opmerkingen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

JAAAAAAAAAAAA en daar zat ik al zo op te wachten. OOOOOO leuk hoor.
Zo zegt Evianne nu vaak “NEE”, net zoals de rest natuurlijk. Ga je mee met Jessin en mij in bad ? Evianne zegt “Nee”. Whahaha "oke ik ga nu in bad"en Evianne dus meteen en heel kordaat "IK OOK ". whahahaha

hihi, geweldig die opmerkingen!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ja As, kleine meisjes worden groot!!!
Wacht maar voor je het weet kletst je de oren van je hoofd.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ja is te gek als ze zo beginnen tetteren!! hoewel ik nu soms ook eens heb van oh zou je nu eens vijf min kunnen zwijgen hihi

liefs jessica

Tetteren doet ze al, loop maar eens met dr naar de winkel whahaha geen min stil hoor. Alleen deze smart opmerkingen komen nu pas. Ach heerlijk kan ik geweldig van genieten.

ahahhahahahihihiihiihih heerlijk he die nee fase .ja die kinderen kunnen het mooie vertellen .tanja heeft ook weer een nieuwe stopwoordje nou we .dat klinkt zo raar hihihihi

groetjes marielle mama van tanja

hahaha leuk gezegd evianne