Idd wel heel fijn dat jullie er geen schade van hebben ondervonden.
Maar kan me heel goed voorstellen dat het erg frustrerend is dat die persoon er zo mee weggekomen is. Hoe kant en klaar willen ze het hebben bij de politie !!
Groetjes,
Sandra
Idd wel heel fijn dat jullie er geen schade van hebben ondervonden.
Maar kan me heel goed voorstellen dat het erg frustrerend is dat die persoon er zo mee weggekomen is. Hoe kant en klaar willen ze het hebben bij de politie !!
Groetjes,
Sandra
Ja ik weet het niet Sandra, als je hem zelf persoonlijk afleverd willen ze het ook niet want dan is het poging tot mishandeling of zo en ben je zelf de pineut.
Groetjes,
Michèle
Jemig nog meer van zulke verhalen dat de politie niks doet.
Het moet toch niet kunnen zoiets!? In wat voor een land leven we eigenlijk. Voor alles is er wel een regeltje en als die regels overtreden word word er niks gedaan…jaa snelheidsovertredingen beboeten die ze zelf ook maar al te graag maken!
Zo is mijn zus eens overvallen, pistool tegen haar hoofd en ze moest haar scooter afgeven. Ding totallos teruggevonden, er moest betaald worden. 1 dader heeft dat gedaan, 25euro per maand. De andere dader (een meid van een jaar of 16-17) droeg goude siraden en merkkleding, maar had niet de middelen om te betalen, dus die hoefde haar deel niet te betalen…
Mijn zus heeft toen gelijk van mijn ouders een nieuwe scooter gekregen, maar ze was bang om alleen naar school te gaan, dus mijn moeder reed op haar eigen scooter met mijn zus mee naar school. Scooters staan voor school en er word door iemand geprobeerd de nieuwe scooter van mijn zus te stelen, met een slotenkraker. Mijn moeder rent naar buiten, jaagt de dieven weg, zij laten een draagzak met papieren (dat ze voor moesten komen!) en de slotenkraker vallen en zetten het op een lopen.
Politie gebeld, die zaten om de hoek gevestigd, maar uiteindelijk is mijn moeder na een uur maar zelf daarheen gelopen. Draagzak met papieren afgegeven. Politie kon daar niks mee doen want net zo goed waren dat papieren van iemand anders als van de dader(s).
Werkelijk waar! Alsof ik met papieren ga rondlopen van mijn buurman, papieren waarop staat dat hij moet voorkomen…echt, overal zoeken ze wel een excuus voor en het lijkt er op dat ze soms gewoon geen zin hebben om iets te doen en dan maar zeggen dat ze niets kunnen doen.
Ook met bedreigingen: als ik onenigheid heb met iemand en een sms zou krijgen met daarin: ’ je hebt met de verkeerde te maken maar daar kom je wel achter’ of 'ik kom wel langs, dan merk je het vanzelf wel’
Kunnen ze niks mee doen, zijn geen dreigementen. Want je kunt op zoveel manieren er achterkomen dat iemand niet helemaal pluis is, daar hoeft hij niks voor te doen?
En net zo goed komt hij je iets brengen als hij langs komt, hij hoeft dan geen kwaad in de zin te hebben. Ook al weet je heel goed wat hij daarmee bedoeld.
Oh maar wat dat bereft vind ik het ook echt niet erg dat ze bezuinigen op het blauw en ze hoeven er van mij geen loon bij. Ze werken er toch niet voor dus waarom wel betalen.
Enne ik ben ooit gestalkt. Volgens de politie moet je maar een ander nummer nemen en de deur nog maar een keer op slot draaien. Als je iets gebeurd mag je blij zijn dat ze wat doen en dan nog niet altijd. Ik ben zelf mishandeld door mijn ex. Ik kwam met een blauw oog, dikke lip en wurgplekken in mijn nek het bureau in om aangifte te doen. Ze deden niks, ik moest maar naar huis gaan en het uitpraten. Echtelijke twist deden ze niks aan. Ik woonde in een dorp en daar kent iedereen iedereen, zeker mijn ex-schoonouders kende ze allemaal dus pech. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daarna niet meer de moed had om buiten het dorp om aangifte te doen, het was al heel wat dat ik daar heen durfde. Maar dan nog als ik dat wel had gedaan dan hadden ze me doodleuk naar hun terug gestuurd want daar is het plaats delict dus kastjes, muren en geen moer gedaan krijgen. Ja fietsen zonder licht dan krijg je genoeg.
Groetjes,
Michèle
Ook hier doen ze geen bal.
de vriend van mijn schoonzusje (uit topic zelf pleeggezin) Wordt voor 4 zaken gezocht, we hebben hem op een presenteerblaadje aangeboden, maar hij moet wat doen??? voor ze hem oppakken!!! Hoe krom is dat.
De politie je beste vriend?? me neus
Liefs Michelle
woon je in de buurt van helmond?ik heb namelijk een heel geschikte hond om te lenen,zeker weten dat er dan niets meer gebeurd
Dankje voor het aanbod van het lenen van een hond.
Zelf hebben we een sint bernard, schrikt ook aardig af. We hebben overwogen om een waakhond op dat terrein rond te laten lopen, maar is niet ideaal.
Ik zou dan 2x per dag naar dat terrein toe moeten zodat personeel de bussen kan pakken en weer terug zetten. In het achterhoofd houd ik dan dat een hond makkelijk te vergiftigen is of erger. En met zoiets als die brand moet de brandweer en politie snel en veilig te werk kunnen gaan, een hapgrage waakhond kun je daar dan niet bij gebruiken.
Andere locatie, andere beveiliging
quote:
Ja ik weet het niet Sandra, als je hem zelf persoonlijk afleverd willen ze het ook niet want dan is het poging tot mishandeling of zo en ben je zelf de pineut.Groetjes,
Michèle
Haha nee, dat is idd ook geen goed plan
Groetjes,
Sandra