Wat is mijn Max toch een druiloor soms. Hij kan enorm boos kijken en echt sjaggo zijn. Ik ken dat helemaa niet van Eva, die als kind al altijd vrolijk en opgewekt was. Max heeft een heel ander karakter en lacht ook veel minder. Hij zit nu in de nee-fase, heel lastig. Nee, nee, nee…hij wil soms helemaal niks. Ja, hij is bijna 2 he? Pfff. Hij wil niet zitten, maar ook niet staan. Hij wil niet slapen, maar ook niet spelen. Hij wil geen kaas, maar ook geen worst. Ne, ne, ne is het. Om gek van te worden! Heel vaak zeggen mensen in de winkel: ow, wat kun jij boos kijken! Max is een brombeer vind ik. Ook wat moeilijker dan Eef, dwarser.
Maar goed, het is misschien een fase en hij is en blijft natuurlijk mijn lieve brombeer! Ik denk alleen wel: wat moet ik met dat nee? Eef had het dus niet en ik heb hier gezocht, maar vond niet echt een oplossing? Misschien weten jullie het nu wel? Wat als hij niks wil en nee blijft zeggen? Negeren of wat?
En zijn jongens over het algemeen wat norser dan meisjes, of is het zijn karakter? Ik herken het ook niet in zijn vader, die ook moet lachen omdat hij laatst in de AH Max kwijt was en hij opeens gemopper hoorde in de gang naast hem! We lachen er dus maar mee, maar ik hoop wel dat hij iets vriendelijker wordt straks!
Groetjes Rainbow