tja dat was exact de opmerking (ik citeerde hem namelijk) die ik kreeg toen ik vroeg of ik hem moest helpen met zijn kip tandoori omdat het werkelijk nergens over ging; Nee ik ben een baby mama moet eten
door die constatering heb ik toch de humor na het vervelende telefoontje weer terug gevonden
Nee ik ben een baby mama moet eten
Wow! Zoveel woorden achter elkaar? Ik dacht dat Eef al wel goed praatte, maar Rico slaat alles! En hoezo BIJDEHAND? Heerlijk!
Groetjes Rainbow, trotse mama
haha geweldig! En hoe toevalliog dat wij ook kip tandoori hebben gegeten vandaag! Dat gerecht hebben wij al eens eerder tegelijk gegeten haha
Groetjes Anouk
hahaha ja echt leuk he!!
@Rainbow: nou Rico doet dit normaal ook niet zo. alleen laatst bij de dokter, zei hij ineens tegen een kindje: nee daar mag jij niet aankomen! dat mag jij niet…pauze…Pakkuh!! haha toppieee
@Anouk: jaaaaa wat toevallig! maar ik herinner me dat jij toen kip madras at en wij kip tandoori
Oh alsof ik Morgan hoor. Die heeft ineens zinnen maken ontdekt. Niet altijd hoor maar vaak horen we minimaal 3 woorden achter elkaar. Rico is ook lekker bezig zo te horen, lekker mannetje,
Groetjes,
Michèle
@Michele: dankjewel ja ik ben ape-trots. hij is echt goed op weg. net zei hij ineens : daag papa ik kom buiten na jou kijkuh! (papa is naar de puppytraining zonder mij want anders moesten we door de regen rico wegbrengen en dat was geen doen nu, We hebben nog geen regen poncho)
maar 9 van de 10 keer zegt hij nog geen zinnen, maar wel minimaal 1 per dag