Nee he... weer een kinderlijkje

gevonden, en wel hier in Valkenswaard

http://www.nu.nl/news.jsp?n=654645&c=14&rss Ben er gewoon naar van

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 11 Jan 2006 13:56:53

Hey…daar word je toch niet goed van! je hoort het veel te vaak.
van de week ook al zo’n verhaal op het nieuws dat er 4 baby lijkjes waren gevonden in de achtertuin.
Dat is toch niet normaal meer!!! waar zit het verstand van sommige mensen tegenwoordig?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Erg he, ben er echt naar van man, gebeurt gewoon hier in ons kleine dorp, brbrbbr…

Ziekelijke mafketels zijn het, dit sdoe je toch niet als je gezond verstand hebt? Bied je kind dan ter adoptie aan als je het niet wilt, dit is gewoon té erg

Groetjes Nathalie & Co

Walgelijk, ik krijg haast de nijging om geen nieuws meer te volgen. Heb er verder een heleboel, maar eigenlijk ook weer geen woorden voor. * zucht* waar gaat het toch allemaal heen ?

och toch hoe erg! begrijp gewoon niet hoe zoiets kan! en daar die vrouwen op de vlucht zijn ,zal het wel niet om een natuurlijke dood gaan! vreselijk is het gewoon!!
mijn gedacht; opsluiten dat volk sleutel weg gooien en laten verhongeren!
sorry hoor!

liefs jessica, &

brrrr het word steeds gekker in dit land.
om bang van te worden gewoon.
gr.melinda mama van diantha.

Ik snap het niet!! en zal het ook wel nooit snappen.
Hoe kun je een kindje op de wereld zetten om hem/haar vervolgens weer van het leven te beroven? dan heb je gewoon echt een zieke geest!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

oh ik had er niets van gehoord, maar dat is toch verschrikkelijk dat mensen dat doen dat kun je toch niet begrijpen.

verschrikkelijk

katinka

Pffff ben er ook ziek van
Ik snap het niet hoor dat mensen dat hun kinderen aan kunnen doe
heb er zo veel over te zeggen maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen
Ik kijk naar mijn eigen lieverdjes en ik ben zo blij en gelukkig met ze
Ach ja ik snap het dus echt niet
Waar moet het heen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Toch zit er een vreemd verhaal achter volgens mij.
Dat meisje woonde bij 2 vrouwen, waarvan 1 vrouw zeer waarschijnlijk de moeder was.
Maar die 2 vrouwen schijnen dus afgelopen nacht een ernstig auto-ongeluk te hebben gehad (auto tegen boom)
Getuigen zagen het tweetal weglopen na het ongeluk…

Ik ga me dan van alles afvragen, zoals : waar was dat meisje die nacht dan?
Want de volgende ochtend is ze dus in huis dood aangetroffen.
Erg wazig allemaal…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ja heel vreemd zeg!
Arno’s oom en tante wonen een straat daar achter en z’n tante hoorde vanmorgen geschreeuw rond half 10, H E L P H E L P , pfff kippevel, das die oma geweest die haar kleinkind vond
Ik denk dat ze haar misschien vermoord hebben ofzo en daarna dat ongeluk gemaakt hebben (om hun zelf te doden ofzo?) alleen das niet gelukt, ze schijnen ook de polsen doorgesneden te hebben dat werd op het rtl nieuw gezegd…

heel erg zoiets!

Groetjes Nathalie & Co

brrrrr erg hoor,hoorde het op de radio vanmiddag,soms denk ik wel eens kijk geen nieuws meer en luisterd er ook niet meer naar

Bianca,Dylan & Kaitlyn

tjonge, het is te bizar voor woorden!
eigenlijk wil ik het allemaal niet weten, maar ja.
en 4 baby lijkjes in amsterdam.
heel vaag allemaal.

christa bezorgde mama van diantha

Gewijzigd door - diantha op 11 Jan 2006 22:13:11