Nee he, het ging zo goed

Hoihoi,

Eindelijk vanmorgen Job weggebracht met een lach op zijn gezicht, komt er een ander kind binnen en die begint weer te duwen etc.
Het is niet de eerste keer dat dat **(&(joch dit bij Job doet, dus ja de lach maakte plaatst voor dikke tranen.

En nu? Ik ben zelf van je slaat/duwt/schopt maar terug, je hoeft je niet te laten pesten.
Maaaaar bedacht ik mij op de terugweg in de auto, dat jochie is wel anderhalf jaar ouder en een flinke kop groter dan Job en daarnaast zit hijook niet voor niks op dat mkd en ik weet niet wat er gebeurd als Job een flinke trap terug geeft, voor hetzelfde geld gaat dat joch door het lint en blijft er van Job helemaal niks meer over.

Wat zouden jullie doen?

Ik sluit me aan bij Sannn. Maar wel duidelijk melden aan de leiding. Zij zijn er voor opgeleid om dit soort situaties op te lossen en zien ook hoe het de rest van de dag gaat. kan me voorstellen dat je er wel van baalt trouwens. je wilt toch een blij kind achterlaten op het (M)KDV.

Als het door blijft gaan met hetzelfde jochie, gewoon steeds aan blijven geven en zeggen dat je dit heel vervelend vind. Job moet natuurlijk niet onder de voet worden gelopen.

succes!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ik ben het helemaal eens met de 2 voorgaande reacties
Haha, lekker eensgezind!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oke, dan doe ik verder even niks, de juffen weten er van en letten er ook op, maar toch.
Hoe maak ik hem dan wat weerbaarder want hij is zo superlief dat hij door iedereen over zich heen laat lopen.

Altijd melden aan de leiding. Niet zeggen dat-ie terug mag schoppen, slaan of wat dan ook.

Althans, in eerste instantie niet. Als je het bij de leiding aangekaart hebt en het geduw stopt niet, dan ben ik persoonlijk ook van “dan maar hetzelfde terugdoen wat het kindje bij jou doet”.

Mijn kind hoeft zich niet onder te laten sneeuwen door een ander kind.

Groetekes, Sje

Ik heb Job een tijdje terug al gezegd dat als een kindje iets doet wat hij niet leuk vind hij gewoon heel hard NIET DOEN mag zeggen, dat doet ie bij ons namelijk ook.