Nathalie jarig is

nathalie van harte gefeliciteerd met je verjaardag .en maak er een groote party van .en heel veel plezier

groetjes marielle mama van tanja

Nathalie, gefeliciteerd met je verjaardag. Heel veel plezier vandaag.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Hoi Nathalie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

gefeliciteerddddddddddddddddddd en een fijne dag

het weer zit mee,althans hier hopelijk ook bij jullie kan je lekker buiten zitten

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

echt waar !! haha dagenlang zie ik staan bijna jarig… en nu had ik zoiets van zal wel niet hahaha gefeliciteerd meis!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Whahaha Kim nu staat er jarig

Dank je wel dames!

Ik werd vanochtend (om 7 uur :open_mouth: ) gewekt door Demi met de mededeling, mam word eens wakker je bent al kei lang jarig haha! Ik ben lekker verwend met de nodige teken en knutselwerkjes. Ook van beide een mooi “schilderij” geverfd! Papa had nog 2 fotolijstjes gekocht en daar van beide kids een leuke foto in, voor op onze slaapkamer En ik krijg nog een weekendje weg naar keuze, dus weet nog niet waarheen zonder kids oma bood aan om op te passen, en ik moet eerlijk bekennen dat me dat heerlijk lijkt eens een weekendje zonder mama-zeggertjes! Van m’n schoonouders nog een leuke plant en een envelopje. En van de rest had ik m’n verjaardag al gevierd. Vanavond zijn we uit eten geweest, naar wokwereld hier, was heerlijk! Heb er echt van genoten zo’n heerlijke rustige verjaardag, die alleen helaas wel erg vroeg begon hihi!

Groetjes Nathalie & Co

Gefeliciteerd met je verjaardag
Zo te lezen heb je een fijne dag gehad

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hartelijk gefeliciteerd! Leuk dat je zo’n fijne dag hebt gehad!

Groetjes,
Inge

nog van harte gefeliciteerd fijn dat je genoten hebt.

lekker he bij de wokwereld ??? heerlijk

groetjes Gytha

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ik was erg druk druk druk, maar alsnog mega gefeliciteerd met je verjaardag, zo te zien heb je mijn felicitatie nog niet gemist met de verwenpartij.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nathalie, nog gefeliciteerd met je verjaardag meid!

Groetekes, Sje