Nathalie jarig is

nathalie van harte gefeliciteerd meid .en nog vele gelukkig jaren .en proost op je gezondheid .je man en demi en milan ook gefeliciteerd met jou .en maak er nog een gezellige avond van

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b5.lilypie.com/vsyJp2.png" alt=“Lilypie 5th Birthday Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” /></a>

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 02 Sep 2006 19:19:08

VAN HARTE GEFELICITEERD!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Van harte gefeliciteerd!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Van harte gefeliciteerd
Fijne dag

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Nathalie, gefeliciteerd meissie! Fijne dag nog verder!

Groetekes, Sje

Heyyyyyyyy GEFELICITEERD, hoop dat je lekker aan een borreltje zit te feesten. Geniet ervan en nog heel veel super toffe jaren gewenst.

gefeliciteerd

Oei, net te laat
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Dank u dank u allemaal
Ben lekker verwend, vanochtend om 7 uur Gaaaaaaaaaap werd ik gewekt door m’n kids met mooie knutsels… de mooiste kadoos dus, Heel gaaf!
Vanmiddag is Jenny m’n vriendin geweest en heb ik een mooie bos bloemen gekregen, vanavond een leuke plant van ons pap, en van m’n schoonouders een ‘geldboom’ haha! M’n schoonmoeder vroeg vanmiddag wat ik wilde hebben, dus ik grapte, doe maar een geldboom voor in de tuin, altijd makkelijk dus ik kreeg een plantje met het nodige geld erin :smiley:
Verder nog een bloemenbon en nog centjes!!
En vanmiddag van m’n kindjes nog van ieder een schakeltje voor m’n nomination armband, een zonnetje met zirkonia, en een schakeltje vol zirkoniaatje, erg leuk !!
Het was gezellig, de laatste gingen om half 1 weg, mooi op tijd dus en ik heb alles alweer opgeruimd, en ga nu lekker m’n bed in, morgen lees ik de rest!
Ben stikmoe, en ben immers niet de jongste meer haha!

Truste en bedankt allemaal!

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Ben stikmoe, en ben immers niet de jongste meer haha!

Hahahahaha

Maar wat een leuke aktie van je schoonmoeder zeg, met die geldboom haha!
En de knutsels van je kids zijn uiteraard altijd de mooiste kadoos van zo’n hele dag

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Alsnog gefeliciteerd.
Zo te lezen was het een leuke geslaagde dag geweest.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Dat was het zeker Bianca, bedankt!

Groetjes Nathalie & Co

hihihiihihih dat is wel een goede die geldboom .leuk bedacht

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

Lilypie 5th Birthday Ticker

jaaaaaaaa nog van harte gefeliciteerdddddddddddddddddddd met je verjaardag

kon gisteren niet feliciteren,wij vierde onze verjaardag en had veel voor bereidingen pffffff

maar netjes half 1 hier ging de laatste half 2 ook netjes normaal gaan wij pas rond 5 uur naar bed met onze verjaardag maar er waren veel zieken nu,kwamen en gingen weer binnen een half uur

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn