Nathalie,
over het stemmen van Uk van de maand,
Demi staat nu heel erg hoog bovenaan…
Hoe krijg je het voor elkaar, heb je iedereen gemaild ??
Of zit je zelf elke dag te klikken LOL
Wat is jouw tip ??
Groetjes Gabriella en Jasper
Nathalie,
over het stemmen van Uk van de maand,
Demi staat nu heel erg hoog bovenaan…
Hoe krijg je het voor elkaar, heb je iedereen gemaild ??
Of zit je zelf elke dag te klikken LOL
Wat is jouw tip ??
Groetjes Gabriella en Jasper
Staat ze zo hoog dan? Zal zo eens gaan kijken.
Ik heb het wel tegen een aantal mensen verteld ja, maar ik heb geen megamail verstuurd ofzo haha.
En zelf klikken, je kunt maar 1x stemmen toch, dus dat heeft geen zin, die stem telt hij toch niet, maar goed ook want dat heeft natuurlijk geen zin!
Nou ik ga snel kijken, ben benieuwd!
Groetjes Nathalie
Tja ik heb niet iedereen gemaild, dus Fabienne gaat het niet winnen!! Maar goed voor ons is en blijft ze de allermooiste!
We kunnen wel tegen ons verlies! Alhoewel???! Hahaha grapje hoor Demi we gunnen het je!
Liefs ellen
Ja ik snap er dus niks van, gisteren zag ik dat ze ruim 90 stemmen had, nou ik heb bij lange na geen 90 mensen in mijn adres boek staan…
Ben wel trots natuurlijk, maar of ze wint of niet zal me een worst wezen, ieder kind is toch voor zijn/haar moeder de allermooiste toch!!
Groetjes Nathalie
Het was ook nog maar een test met de poll… we gaan het nog veel mooier aanpakken maar ach inderdaad er zit gewoon niet eens een prijs aan verbonden, ging met gewoon om de lol ervan en vind dat er een hele mooie award voor is gemaakt dus, om die eer gaat het
Kussies
En dat vind ik nou juist zo leuk dat er geen prijs aan verbonden is ja een hele leuke award. Iedereen vind zijn eigen kind het mooist (ik wel inelkgeval) hihi
Nee ik geef jordy ook niet op voor dat soort dingen omdat het helaas (op andere borden) nooit eerlijk gaat. brrr
Tries