Nare ervaring

hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag is onze dochter van het bed gevallen, ze was druk aan het spelen het ging ook allemaal zo snel…de val viel gelukkig wel mee, maar daarna. Onze dochter wilde huilen, maar er kwam maar geen geluid zo eng. Ze werd eerst helemaal rood en toen trok ze bleek weg en verstijfde een moment. Ik kreeg toen ook geen contact met haar, maar ze keek wel star voor zich uit. Heb haar meteen op het bed gelegd en toen pas begon ze vreselijk te huilen. Ik stond echt te trillen op mijn benen. Daarna heeft ze nog een tijdje gehuild en gesnikt en een half uur later was ze weer aan het dollen. Toen begon ik natuurlijk vreseijk te huilen. Maar dat ene moment. Om nooit te vergeten.
Herkent iemand dit?

Ik moest het gewoonweg even kwijt.

Groetjes Jeuly

Gewijzigd door - jeuly op 19 Nov 2010 21:54:27

Schrikken! Erik is ook een paar keer van het bed gevallen toen hij jonger was, maar hij begon direct te huilen. Misschien was je dochter zo geschrokken dat ze niet direct huilde, werd alle lucht even uit haar ‘geslagen’ door de klap? Mocht het nog een keer gebeuren, 's avonds en 's nachts een paar keer wakker maken om te kijken of ze alert reageert. Misschien heb je dat al wel gedaan, maar toch. Zeker omdat ze niet direct ging huilen.

Voel je niet schuldig, het overkomt de beste mama’s (en papa’s!).

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Lijkt wel of ze een moment een shock had zoals je het omschrijft.
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

Groetekes, Sje

Dat schrikken herken ik ja.
Dat raak je ook niet meer kwijt dat beeld.
Toen Sarah 1,5 week oud was, trof ik haar stikkend in bed aan, op de kop gehouden, ze zat helemaal vol, ambulance gebeld en net toen die kwam begon ze te een beetje te huilen gelukkig.
We zijn nog even naar de huisartsenpost geweest en ze heeft een paar nachten naast ons geslapen.
Toen we eenmaal weer in bed lagen heb ik ook liggen janken.

Maar idd wat Sje zegt, lijkt wel of ze even in shock is geweest ofzo.
Bah ik hoop dat je er snel weer overheen komt.

Gatsie meid, een hele nare ervaring.
Gelukkig gaat alles goed met je meisje. Kindjes kunnen gelukkig veel hebben.

Lilypie Pregnancy tickers

Dat is echt super schrikken! Kan me voorstellen dat je daardoor flink van slag bent. Ik zou haar even goed in de gaten blijven houden. Als er iets is dat je niet vertrouwd, de ha bellen!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

ow meissie wat een rotervaring!! ik snap dat je zelf daarna ook moest huilen, pip die is ook een keer van de trap gelazert… nou mama die stond harder te krijsuh als haar hoor !
ik moet zeggen , zij moet altijd eerste ademhalen, om vervolgens te gaan gillen… (maar in dit geval is ze wat ouder…) ik zelf deed dat vroeger ook… als zij nu valt, en ze doet dat, dat gapen … blaas ik in haar gezicht, dan schrikt ze en begint ze te huilen, eventueel een tip voor de volgende keer…

maar meis voel je niet schuldig, want het gebeurt overal denk ik, het gebeurt zo snel, bij landal was ze in een kast geklommen, en daar donderde ze er dr ook uit (manlief zat te filmen) ej en ik zat er gewoon naast he… !!! maar dat gaat zo vliegens vlug, daar is niks aan te doen !
en als allus goed gaat met haar, zij onthoudt het waarschijnlijk nie, alleen voor de mama’s is het altijd ff flippen !!!