Napraten: IN DE HOEK!

haha rico is weer een lollige clown, hij daagt expres uit zodat ik na een paar waarschuwingen zeg: ga maar in de hoek staan. nu roept hij me de hele tijd na: IN DE HOEK STAAN!
ineens kan hij praten zonder fouten te maken, hahahaha echt sinds NET ik opende gelijk dit topic omdat ik het wel erg grappig vind.
en vervolgens gaat hij weer hetzelfde doen omdat hij dan blij in de hoek kan rennen en me na praten: in de hoek!
en dan zeg ik: blijf je ook staan?
zegt hij: blijf staan!
tjonge jonge zeg
clown! dat was echt zo grappig!

Ha ha ha klikt ook grappig, pas alleen op dat hij niet ziet dat jij het grappig vind het want dan is je strafmaatregel weg en neemt ie een loopje met je.

Groetjes,

Michèle

haha geloof me, dat doet hij al, niet dat hij ziet dat ik het grappig vind want ik zeg meestal: ja in de hoek ja!
maar na mn berichtje had hij het veranderd.
'hij deed iets stouts (alweer) waarvan hij weet dat hij in de hoek moet als hij niet ophoudt… en toen riep hij: baby in de hoek!
en rent in de hoek en zegt: blijf staan!
en dan blijft hij 10 seconde staan ofzo en dan rent hij weer weg.
hmm… de hoek begint zijn effectiviteit te verliezen. ik moet wat creatiever zijn
hij is verder ook erg lief hoor, hij roept de hele tijd: BOB BOUWEN (bob de bouwer —>link—> ik wil torens bouwen haha) en dan gaat hij torens bouwen… is hij groot genoeg trekt hij hem in 2en en bouwt weer opnieuw.
hij wil trouwens ook de hele tijd: koken, bakken, eten, enz. lekker bezig he haha nu roept ie: kreien! (kleien)
slapen doet ie toch niet

Oh ben ik blij dat morgan nog slaapt dan, want die heeft dat echt nodig nog. Net zo’n slaapkop als der vader, mamma was er met 18 maanden al klaar mee pappa sliep met 4 jaar nog 's middags.

Groetjes,

Michèle

Heel herkenbaar allemaal
Hier ook zo’n bijdehandje.

“Foei papa, dat mag niet, ga maar in de hoek staan”.

Terwijl wij hem nooit in de hoek zetten.
Dus dat zal hij wel van het kdv opgepikt hebben ofzo.

En ik kan je vertellen, het wordt steeds leuker.
Wij merken met Hylke dat hij echt begint na te denken over dingen.
Serieuze antwoorden geeft op vragen.
En zelf (af en toe) ook gericht vragen stelt.

M.

Mooi mooi mooi… Hahaha…
Voor mij duurt dat nog even, maar heb het al eens mee gemaakt.
5 6 7 jaar geleden. Prachtig hoe ze zo met je kunnen spelen.
Maar idd, ze gaan wel met je lopen…
Haha…
Mooi hoor, ik kijk er naar uit!!
Groetjes Kristine.

Jeetje wat kan rico al goed praten zeg. Vind het al hele zinnen voor een jochie van 2. Maar wat een boef zeg. Zie daar maar eens een antwoord op te hebben.

groetjes Ramona

@Ramona: ja staan is dan "taan"
het is dan dus: BLIJ TAAN!

@Marcel: haha Bijdehandje inderdaad, Rico en Hylke zullen elkaar wel erg grappig vinden
vandaag is het al zover dat rico uit zichzelf er gaat staan lachend en wel.
normaal hoeft hij nooit in de hoek, maar het is nu al 2 dagen raak.

@Kristine: haha ja lach maar het werkt niet meer!