Nanny Nakafee!

Hihihih ik heb een wijsneus!
Zaterdag middag was Jada even met Papa en mama ging even weg (iets voor zichzelf doen, altijd fijn) Dus ik kom terug en ze zitten een film te kijken. Nanny McPhee?!? Weet niet of jullie het kennen. Dus ik kijk 5 minuten mee en voor een meisje van 3 vond ik dit toch een enge film. Dus ik zeg tegen Jada; Is dit niet een erg enge film? (terwijl ik papa boos aankijk! ) Zegt ze Nee Mama dit in Nanny Nakafee. Het is een film, het is nep! En lacht me in mijn gezich uit! Daar sta je dan met je goede bedoelingen!

Ze is echt véél te slim

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

hahaha geweldig wat een wijsneus zeg

liefs,
Rinske

Hihi super!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

hahahha geweldig! wijsneus!

ha ha ha lekker ding, maar eh het is wel een hele leuke film

Groetjes,

Michèle

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

HAHAHAH, michele, nou ik vond het best nog wel eng voor een kleine; ik viel binnen op het gedeelte (ik denk dat deze de opvolger was, dus nummer 2) dat er een storm was en dat toen die Nanny McPhee verschijnt, met d’r scheve tand, haakneus, etc, etc. Vond het dus best angstaanjagend, maar mijn kleine iig niet!

twee heb ik geloof ik nog niet gezien dus dat stukje ken ik alleen uit deel 1, maar ja ik kijk er inderdaad anders tegen aan dan een meisje van 3. Maar ze heeft geen nachtmerries gehad?

Groetjes,

Michèle

Nee helemaal geen nachtmerries, dus ik neem aan dat alles okay was! Wij bespreken voordat ze gaat slapen wel altijd de dag! Dus wat ze heeft gedaan enzo, daar kwam het nog wel even aan bod, maar geen vreemde reacties!

Hihi, wat een wijsneus zeg!!
Fijn dat ze er niets aan heeft over gehouden

Liefs, Anne

Dan zal het in jou ogen denk ik enger geweest zijn dan in haar ogen

Groetjes,

Michèle

Ja waarschijnlijk wel michele, heeft ze toch op andere dingen gelet dan ik!

Denk het wel, kinderen zien en beleven dingen soms heel anders dan dat wij dat doen.

Groetjes,

Michèle

ja laatst zat er een film in van IT en ik dacht dat dora er nog in zat had ik die aangezet dus en ik liep naar de keuken voor zn boterham. kom ik terug zegt hij: clown met rood water (haha gup)