Nancy

Hoi Nancy,
Ben even nieuwsgierig hoe het gegaan is gisteren ? Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen ?
Hebben je mannen er al zin in ?
Demi slaapt nog steeds niet door helaas, maar zag wel dat Julia al wel lekker doorslaapt heerlijk ! Kan niet wachten. Over 5 weken moet ik gaan werken en hoop dat het dan toch wel voorbij is.
Liefs Natasja

natasja jou tijd komt wel ze slaapt vanzelf wel door,wij hebben tot 4 mannden moeten wachten omdat we een huilbabay hadden die kwam elke nacht om de 2 uur bleek een hongerlap te zijn.

angelique

hoi hoi
nog niks wijzer geworden gister,vandaag moest ze bloed prikken en longfoto’s laten maken
maandag moet ze door een ct scan ,en daarna krijgt ze pas de uitslag
ja het is vreselijk spannend en je gaat je ook van alles door hoofd halen
die mannen hebben wel zin maar balen dat ik niet mee ga
maar ik heb het ze uitgelegd en ze snappen het wel dat ik oma niet alleen wil laten
ik heb ze verteld dat oma een ontsteking in haar buik heeft en misschien geopereerd moet worden, en dat ze dat eng vind en ik graag bij haar wil zijn
en dat was goed
ja ik heb gelezen dat julia de nachten doorheeft
chloe heeft vanochtend ook weer gewoon geslapen na haar fles
en ik weet zeker dat jou tijd ook komt echt nog voor je gaat werken, dus dan ben je helemaal uitgerust hihi
is het nog goedgekomen met die voeding en die pitmeel???
en geef je haar om 23uur een beetje meer??

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd

Nou dan gaan jullie een spannende tijd tegemoet. We horen het wel van je ! Heel veel plezier aan je man en kleine mannen voor de vakantie !
Ja goed van Julia zeg !
Nou ik hoop ook echt dat het dan goed komt als ik weer ga werken want dan kan je de gebroken nachten echt niet gebruiken, maar ja we zien het wel. De voeding van 23 uur doe ik inderdaad iets meer, maar wil niet baten. Die pitmeel doe ik nu inderdaad in kokend water en dat gaat wel beter ja. Goed dat je dat hebt gezegd tegen me.
Op naar een nieuwe nacht en wie weet gaat het bij mij ook een keer over. Kan ook wel naar 10 weken, maar als ik Julia en Wendy moet volgen dan duurt het nog wel even, maar daar ga ik maar niet vanuit, want dan word ik niet vrolijk. Ik ga voor de tijd dat ik weer moet gaan werken.
Veel plezier die kindjes van je !
Natasja