Namen meisje

Als je zo onaardig blijft doen, krijg je helemaal geen leuk cadeautje meer als die kleine mop op 12 juli geboren wordt!

Groetekes, Sje

Oh maar ik zoek heel niet verder meer als het een meisje is wordt het gewoon Esther Esther… en we noemen haar Esther…

Topic kan op slot!

Gewijzigd door - mini-boy op 14 Jan 2010 21:37:19

Gewijzigd door - mini-boy op 14 Jan 2010 21:40:35

Je moet haar geen Eshter noemen maar Esther.

En dan te weten dat Koningin Esther zo’n sociale betrokken vrouw was! En slim ook zoals ze het joodse volk gered heeft! Jullie dochter zou er trots op zijn om Esther te mogen heten.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 14 Jan 2010 21:38:07

Da’s beter!

Groetekes, Sje

Esther = toch zelfde als Esther

Ze zal haar naam met trots en ere dragen … niet dankzij die koningin maar dankzij jou

Kijk, dat soort complimentjes hoor ik graag!

Goed, dan kan dit topic afgesloten worden, want Mini-boy is eruit wat de meisjesnaam betreft.
Dank allemaal voor het meedenken!

Groetekes, Sje

Bedankt ook namens de trotse mama van Esther of …

Hiawatha!

Als je een zoon krijgt moet je hem Hiawatha noemen!
Dat is dat indiaantje uit de Donald Duck. Vroeger vond ik dat zo’n mooie naam dat ik me voorgenomen had om als ik ooit een zoon zou krijgen, hem Hiawatha te noemen!

Gelukkig ben ik heeeeeeeeeeel erg op tijd van gedachten veranderd, hoewel we onze jongensnaam nooit hebben hoeven gebruiken omdat we 2 dochters hebben.

Groetekes, Sje

Hee wat een leuke namen allemaal!
Ik zit met het zelfde probleem. Ik heb drie hele mooie jongensnamen
maar geen enkele meisjesnaam. Nu denk ik gevoelsmatig ook
dat het een jongetje word. Maar toch wil ik graag drie meisjesnamen hebben.
Ik hoop dat je er uit komt!

MamaLindy

Gewijzigd door - MamaLindy op 19 Jan 2010 20:39:09

Gewijzigd door - MamaLindy op 23 Jan 2010 14:25:20

Hey Mini boy…ben je zwanger?
Ja…sorry hoor…kijk meestal niet verder dan 1t/m4 jaar weet je he!
Gefeliciteerd hoor…maarre…jij krijgt ene jongen…dat voel ik

Zal ik ff zeggen wat onze 2 meisjes namen waren…daar komt er daan voor jou 1 uit…zo leuk zijn ze !

Als Aaron een meisje was geweest dan was het Isabel geweest.
Als we een 2e hadden gewild en het werd een meisje had het bij Aaron moeten passen en dan was het Sharon geweest.

Dus welke word het:
Isabel de Bruijn
Sharon de Bruijn

???

Hoever ben je?

Gr, Danielle

Hahahaha Daniëlle… ik zal ze aan mijn man voorleggen… ze klinken beide wel lief… maar heb er echt maar 1 nodig

Ik ben nu 14 weken en kots nog steeds alles onder… had paar goede dagen gehad maar moet verplicht stoppen met de medicatie omdat het niet goed is voor de baby… vind het zelf erg zwaar nu … en tel de dagen in de hoop dat er betere tijden komen. Ook in combi met Jurian nu heel zwaar… zie topic hoe brengen jullie je dag door?!

ow…14 weekjes dat begint al ergens op te lijken!
Proficiat hoor!

Ja he…leuke namen…vonden wij ook

Ow. wat ben ik blij (nog steeds) dat ik helemaal geen mankementen heb gehad tijdens de zwangerschap.
Ik wist pas met 11 weken en 6 dagen dat ik zwanger was!
Had net een curritage gehad en er was verteld dat ik wel 3 maanden geen menstuatie zou kunnen krijgen.
Dus…ik was meteen over de "gevaarlijke’ periode heen!
9 maanden Nergens last van gehad!

Ja…ik snap dat het vervelend is dat je misselijkheid je parten speelt en zeker in combinatie met een loslopend kind erbij!

Maar ja…straks heb je er wel wat moois voor terug!

Gr, Danielle

Pfffffffffffff, 14 weken, dan zou je toch ongeveer verwachten dat de misselijkheid afneemt. Hopen dat het niet al te lang meer duurt.

Groetekes, Sje

Meid, wat vervelend! Ik weet niet goed wat je er aan moet doen, want ik heb er bij Merel geen last van gehad. Veel sterkte en ik blijf hopen dat je je snel wat beter voelt!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Had je al honingdropjes geprobeerd Mini-boy? Dat hielp bij mij heel goed tegen de misselijkheid.

Groetekes, Sje

Ben door de misselijkheid futloos (zie andere topic) ben veel kilo’s afgevallen. Weeg nu krap 56 kilo. Huisarts geweest vanmorgen en na lang zoeken zagen we op het scherm dat het hartje activiteit gaf maar … horen konde we hem/haar niet. Dan schrik je wel even hoor… Ze zegt je moet echt stoppen met de medicatie… het is niet zo erg goed voor de kleine. Evt mag ik het voor zn … maar probeer maar zoveel mogelijk te minderen. Zoveel werk deed het ook niet… ben nl al die tijd misselijk gebleven. Wordt er soms erg verdrietig van … ben dan weer bang voor een depressie omdat ik tegen de dagen op zie…

mini boy…kop op!
Zorg dat je goed op de been blijft …zeker ook voor Jurian.
Een depressie kun je nu echt niet gebruiken en dat zal wel door alle hormonen komen.

Mag je deze week nog eens terug komen voor een echo om dan wat meer activiteit te zien?
Anders maak je je eigen daar druk om zolang je weer teug mag komen en dat doet een depressie ook geen goed aan!
Bel je verloskundige en vraag of je nog eens het hartje mag horen.

Beterschap en sterkte!

Gr, Danielle

Helaas mag ik pas over 4 weken terug komen … er is geen oorzaak om mezelf ongerust te maken. Punt 1 omdat ik misselijk ben en het zwangerschap hormoon duidelijk aanwezig is. Punt 2 activiteit op het scherm zegt net zoveel als het wel/niet horen van het hartje.

Ik had mijn benjamin

JONNA

genoemd als hij een meisje was, maar dat was hij niet.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

• Esmee
  • Lize
  • Gaby
  • Jenthe
  • Lynn
  • Brit
  • Mette
  • Diede
  • Nieke
  • Ize
  • Lena

Zomaar wat namen die nu in mij opkomen. Je zou natuurlijk ook de doopnaam (als jullie dat willen) kunnen vernoemen (maar waarschijnlijk hadden jullie daar zelf ook wel aan gedacht

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers