Name it broekjes

Nu Tim wat ouder is lijkt het steeds lastiger mooie passende broekjes te vinden. Een broekje zit bij zijn taille en beentjes al snel te wijd. Nu ben ik op zoek naar broekjes van Name It, omdat die altijd vrij smal zijn. Nu hebben wij hier erg veel winkels, maar voor kinderen niet veel. Behalve dan de standaard winkels als H&M, VenD, Prenatal, C&A en Hema. Maar daar verkopen ze deze broekjes niet. Weet iemand een website waar ik ze kan bestellen?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ik koop ook altijd Name It broekjes Sandra … zitten zo mooi en geen afzakkertjes meer … ideaal broekje. Ik koop ze op marktplaats en moet je eerlijk zeggen dat ik tot op heden prima broekjes heb gekocht voor onder de 10 euro. Dat scheelt de helft. Het is zo’n goede kwaliteit dat het broekje niet afgedragen is, dat hoef ik ook niet … Kortom, misschien kun je daar eens rondkijken. Ik weet dat er ook iemand is die ze nieuw aanbiedt, dit is in ieder geval voor meisjes zo. Een winkel die Name It spijkerbroekjes verkoopt, ken ik ook niet. We hebben van alles hier, net als bij jou maar Name It ???

Succes! Grt Esther

hoi,

Ik koop name it op de wehkamp website. Ze zijn heel betaalbaar en worden de volgende dag bezorgd. Enige nadeel vind ik de verzendkosten van 4,95…

Echt spotgoedkoop!! 70% korting en nee, ik heb er geen aandelen, koop er zelf alleen heel graag !

Heb je geen Duthler in de buurt? Daar verkopen ze ze ook.

Groetjes Natasja

Hoi sandra, kijk eens bij en de eigen site van name it ).

Gr Patries

Bij de eerste site van goudvisje mijnkindenik heb ik goede ervaringen en net iets goedkoper meestal als wehkamp enzo.

Liefs Michelle

Bij ons verkopen ze de broekjes ook in de peek en kloppenburg.
En verder hebben wij een Name it winkel in Zoetermeer en ook in Leiden zit een winkel.
Zelf vind ik het heel fijn om de broekjes te passen, omdat ze allemaal weer anders staan en vallen.

Liefs, Anne

Gewijzigd door - lalala op 18 Sep 2011 14:00:42

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ik denk dat sommige links zijn weggehaald, want in het bericht van Zwelgje zie ik geen link meer staan. En van goudvisje zie ik helemaal geen bericht meer. Ik ga even kijken op de link van Luna en Mees en bij Wehkamp en Duthler. Wist helemaal niet dat de Duthler Name It broekjes had, maar die winkel hebben we wel.

Groetjes,
Sandra

Inderdaad, snap niet waarom… maar mijn links waren allemaal weg gehaald en de rest blijft wel staan?
In ieder geval de links die ik had geplaatst krijg je ook als je name it kinderkleding in tikt in google. Succes met zoeken nog!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hi Sandra,
Bij Duthler ben ik ook een paar keer goed geslaagd voor Dion en ook voor mijzelf vooral in de uitverkoop vorige maand.
Het lijkt een tuttige winkel als je er langs loopt maar ze hebben leuke kinderkleertjes, als je binnen komt links achter in de winkel en voor ons hebben ze ook Tripper spijkerbroeken en Esprit kleding enz.
Maar mijn oma zou daar ook kunnen slagen, het is heel breed.
Kus

ik email je via ikkeben even een link van een webshop met heel veel korting

@vlokje, het lijkt idd een hele tuttige winkel. Bedankt, dan ga ik er toch eens naar binnen.

@Inge, dank je!

Groetjes,
Sandra

geen dank! heb je hem ontvangen?

En geslaagd? Vind zelf de Hema broeken ook goed passen… (jurian heeft ook veel name it hoor omdat hij geen kontje heeft )

Haha ook rio heeft amper billen en dunne beentjes dus vind name is ook om die reden vaak het fijnste maar let wel… OOK name it heeft b.v. baggy broeken of broeken die wat wijder zijn. daar moet je wel goed op letten als je gaat webshoppen.
skinny jeans zijn wel heel fijn voor echt dunne kindjes.

Bedankt Inge, ik heb je mail ontvangen.

Groetjes,
Sandra

mama van rico wil je mij ook dat linkje sturen ?

bekend probleem, jack is maar smal en heeft totaal geen kont, haha!
Dus voor hem koop ik ook name-it broekje.
Bij de prenatal verkopen ze ze ook (altans bij ons) en vaak hebben kinderkleding winkels ook van alles was waaronder name-it.
In welke plaats woon je?
verkopen ze ook wat dingen van name-it, ook afgeprijst dus de moeite om zo nu en dan te kijken.

Groetjes andrea