Nee valt eigenlijk best mee bij haar. Dus ik laat ze maar zo.
Groetjes,
Michèle

Hallo allemaal, wat een gevechten zeg om de nagels te knippen… ik gebruik gewoon zo’n happertje/knippertje wat ik zelf ook gebruik. Mijn dochter vindt het erg interessant om te zien wat ik doe dus zit ze heel rustig te kijken. Omdat de nagels nu wat harder worden zet ik haar vaak op het aanrecht en knip de nagels dan boven de gootsteen. Zolang ze maar mag zien wat ik doe en haar niet dwing gaat het super. Ik zing er ook vaak een liedje bij en vertel natuurlijk wat een enorm knappe meid het is dat ze zo lief haar nagels laat knippen
Bij ons werkt dwang in ieder geval absoluut niet! Succes allemaal!
Oh nee ik heb echt een babyknipper. Morgan heeft net als ik smalle vingers met kleine nagels en ik ben bang als ik een grotere gebruik ik ineens een kind heeft met een maffia handje (geen pink meer of zo )
Groetjes,
Michèle

ik zal zn tenen wel is proberen te knippen met baby knipper dan…
kijken hoe dat gaat.
rico zit gewoon al een half uur met geluid te lachen en bibbert dan een keer met zn schouders (heeft het niet koud hoor) heeft de grootste lol ineens
Ha ha ha dat heeft morgan ook. Als je zelf hardop gaat lachen met geluid gaat ze helemaal liggen schateren. Echt alles lacht mee dan en een lol dat ze heeft dan.
Groetjes,
Michèle

ja haha en daarom ben ik ook zo vrolijk als hij zo vrolijk is kan niks meer stuk
effe vraagje;
elke keer loopt internet vast sinds een paar dagen als ik op ikkeben zit:S het is alleen bij deze site. iemand nog meer problemen mee?
Gister op mijn werk, maar thuis had ik nergens last van. Anders Asje even vragen.
Groetjes,
Michèle

heb dus ook al in rubens vingertje geknipt…
de kraamverzorgster zei dat je pas mag knippen als ze 6 maand zijn…anders vijlen, scheuren of af bijten…
ik was dat vijlen dus dikke zat…en dacht…ik probeer ze gewoon te knippen met dat babyknippertje…
ging ook prima…tot het laatste nageltje…toen heb ik in zijn velletje geknipt…echt zielig! bloede ook wel even besthard…
toch maar weer vijlen dus…
groetjes!!
karin

hey Inge,
Mijn computer loopt ook steeds vast bij ikkeben… Als ik een paar minuten de muis niet beweeg, dus onder het lezen, dan blijft het pijltje van de muis op een plek vastzitten, en kan ik niks anders meer doen dan de computer te resetten…
Wanneer we aan het eind van de dag een programma aanzetten om de fouten uit de computer te halen, staat ikkeben.nl er ook altijd als fout tussen… Andere sites geven geen problemen… raar hoor
Jullie hebben geen virus dames??
Enne even pleistertje plakken Karin. Gelukkig zijn ze op deze leeftijd heel vergevingsgezind als je ze maar goed knuffelt.
Groetjes,
Michèle

Ja dan weet je meteen hoe of wat, want ik heb geen problemen en ik zit nog wel op me werk. Ben al de hele middag alleen, is hier bloedheet en ik heb totaal geen zin meer, ik ga zo ook lekker naar huis weekend houden.
Groetjes,
Michèle

nou…die nageltjes groeien hard zeg!
veel harder als die van mij…vraag me af hoe dat zou kunnen…
wil wel graag ruilen!
groetjes!
karin

Ha ha ha dat zeg ik ook altijd Karin. Wou ook dat haar haar een keer zo hard groeide.
Groetjes,
Michèle

Ik heb gelukkig nog nooit in zijn vingers geknipt. Maar ook Tim is heel beweeglijk, dus het is af en toe echt een drama om zijn vingers te knippen. Zijn teennagels groeien gelukkig helemaal niet snel. Die heb ik pas 2 keer hoeven knippen. Maar zijn nagels van zijn vingers al echt heel vaak. En het lijkt wel of ze steeds sneller groeien. Waar het eerst nog een keer in de paar weken moest lijkt het nu wel iedere week te moeten.
Groetjes,
Sandra
Nee hoor, kan geen kwaad. Bij mij werd ook gezegd 12 weken wachten. Dit omdat de nageltjes dan nog te zacht zijn om te knippen. Daarom wordt geadviseerd ze dan te vijlen.
Groetjes,
Sandra
wij vijlde ze ook altijd. En soms nog wel eens hoor omdat ik niet altijd zin heb om met het knippetje te klooien en dan vijl ik de puntjes eraf. Ze vind dat best leuk want dat kriebelt. Ze zit dan echt als een kleine J-lo in haar wipper der manicure te ondergaan… en ze moet ook tv kijken dan
Groetjes,
Michèle

tegen mij zei ze 6 maand, voor die tijd vijlen of scheuren…
toen had ik al zoiets van…vijlen?? wat een werk!
ik wacht mooi tot ruben slaapt zo, en dan probeer ik gewoon weer te knippen.
heel voorzichtig dit keer!!!
ruben’s teennagels heb ik nog nooit geknipt…is ook nog niet nodig…zijn nog mooi kort!
alleeen heb ik het idee dat het nageltje van z’n dikke teen in het vlees gaat groeien…is beetje rood dus even in de gaten houden!
@michele…ruben heeft wel een mooi bosje met haartjes maar groeit inderdaad lang niet zo hard als zijn nageltjes!!
groetjes!!
karin

Morgan haar haar begint nu een beetje te komen, maar ja ze zeggen dat ze dan wel een mooie kop met haar krijgen als het eerste jaar niet veel hebben
Enne 6 maanden, meid wij knipte met 3 geloof ik al. Enne vijlen is niet veel werk. Althans bij ons niet, maar ja dfat zeg ik Morgan zit als een kleine J-lo in haar wipper voor de tv en allt zich alles aanleunen dan. Ze vind het lekker.
Groetjes,
Michèle