Hoi dames,
Ik heb even een vraagje. Vorige week melde ik al dat Bo boven zijn laatste 2 kiezen heeft gekregen. Of liever gezegd, zijn puntjes zijn door.
Nu denken jullie misschien, wat heeft dat met nagels te maken? Nou dat zal ik even vertellen. Bo was deze week weer ontzettend aan het kwijlen, dus ik zei gisteren al, zouden de laatste kiezen onderin nu ook eindelijk door komen? En ja hoor, ze zijn in zicht!! Zonet ontdekt, tevens als het feit dat zijn nagel van zijn duimpje helemaal kapot is aan de onderkant. Vanaf zijn nagelbed zeg maar, tot iets minder dan halverwege zijn nagel, Er zaten gewoen kleine flapjes nagel aan!!
Hij heeft zijn duim nergen tussen gehad , en zijn nagel is ook helemaal niet blauw ofzo, dus wij zaten ons af te vragen hoe dit nou kan! Toen zagen we dat hij op een ander vingertje, zelfde hand, dit ook had met zijn nageltje, alleen wat minder erg. Het is dezelfde hand die hij telkens in zijn mond stopt om te kauwen, ivm kiezen krijgen. Zou het daardoor kunnen komen? En moet ik dit behandelen (pleister om ofzo?) Hij heeft er volgens mij geen last van, bloed ook niet, maar het lijkt alsof er helemaal geen nagel meer op zit daar, of misschien nog maar een heel dun laagje, ivm het kauwen denk ik? Wie weet het antwoord daarop?
liefs woezel