Nachts ook droog!

Nina 2.5 jaar is sinds de vakantie in Bulgarije nu ook s nachts droog!!!Hadden het pak luiers weer mee terug kunnen nemen. Ik ben echt trots op haar! groetjes chantal

Chantal

knap hoor! Lieke was zo goed als droog overdag maar nu in het weer pet!
ze krijgt geen luier meer aan, maar een natte broek vindt ze echt niks.
Ze is zo aan het spelen dat ze de wc vergeet! maar ze voelt het wel, staat ze te draaien en als ik zeg kom even plassen doet ze het prima!
Dus we zetten nog even door!
snacht’s is hier dus voorlopig nogneit aan de orde!
maar knap hoor van Nina

Groetjes Gytha

Een echte TOPMEID. Klasse!!! Wat zullen jullie trots zijn!

Wat super dat ze nu s’nachts ook droog is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Superrrrr!!!

Dat wordt voor ongelukjes een zeiltje in bed… of niet? Weet nl niet wat gewoonte is hoor. En denk dat ik hier nog wel even aan de luiers zit

Toppie zeg en al vroeg hoor voor de nacht, doet ze netjes

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat goed!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat knap!
Da’s toch heel vroeg? Ik dcht dat ze rond die leeftijd pas overdag beginnen met “droog zijn”.

Groetjes

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Goed hoor van haar en lekker van die luiers af.

Mijn oudste was ook tegelijk dag en nacht zindelijk maar Nanik niet hoor.

Gaat de ene dag heel goed maar net zo als vandaag heeft ze weer 2x een natte broek gehad en poepen doet ze ook gewoon zonder gene in haar onderbroekje hoor.

Dus hier draait de wasmachine weer op volle toeren.

Bianca

Goh ja. Een bedzeil. Stom Helemaal nog niet aan gedacht. Het is ook nog niet 1 keer mis gegaan. Denk dat het toch verstandig is om dat eronder te leggen voor stel dat het eens mis gaat. Heb de matras straks ook voor de baby nodig. Gelukkig hoef ik straks als de baby er is maar 1 pak luiers te halen in plaats van 2. Dat scheelt ook in de portemonnee. Ik hoor van iedereen dat ze vroeg is. Gelukkig! Als ze plassen s nachts moet dan roept ze: Papa ikke plassen!Ben inderdaad echt trots! Moet zeggen dat Nina ook het erg vies vind om in haar broek te plassen of te poepen. Ik denk dat ze het daarom niet meer doet.Groetjers chantal

Chantal