we hebben een groot probleem. damian wordt al een tijd elke nacht wakker (zeker 5 weken nu) en omdat ik vorige week ziek was is oma een paar nachten blijven slapen (ik durfde uit logeren sturen nog niet aan). maar het probleem is dus dat oma een paar keer snachts een fles heft gegeven. en nu zitten we dus weer met een nachtvoeding. hoe komen we hier vanaf? ik heb al geprobeert om hem water te geven maar daar trapt meneer niet in. negeren helpt al helemaal niet want dat houd hij ruim 3 uur vol en dan geef ik het op. hij slaapt van half 9 tot 3 of 4 uur terwijl we hem al slapen om half 11 nog een fles geven omdat hij anders opzekers tussen 1 en 2 wakker wordt. ik wordt er nu best wanhopig van want we hebben elke nacht doorgebroken nachten en ik weet niet wat we verkeerd doen. krijgt hij overdag te weinig voeding waardoor hij snacht nog komt of is het iets anders? we hebben hem helemaal laten nakijken door de ha en de ka maar een medische reden is er echt niet. zijn voedingsschema ziet er als volgt uit:
7 uur fles van 180 cc met 6 scheppen
10 uur fruit (zelfgemaakt 1 of 2 stukken)
13 uur pap of 1 hele boterham
15 uur 2 koekjes met drinken of yogurt met liga
18.30 uur groente (hij eet met ons mee dus 2 stukjes aardappel en een opscheplepel groente met appelmoes)
om 20.30 fles van 150 cc met 5 scheppen (meer drinkt hij niet)
om 22.30 180 cc pyamapapje(maak 250 en hij drinkt meestal rond de 150 of 180)